Gå til innhold

Richard Wright er død.

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste dette på vg og dagbladet og en veldig tom stillhet kom over meg, da jeg er Pink Floyd fan delux , så er dette veldig trist, Mine tanker går til Familien hans og hans nærmeste, Og til Richard Wright : " Takk for mange fine sanger og stunder jeg har hatt mens sangene dine har vært på steroanlegget / 1 konsert "

RIP : Richard Wright - 28 July 1943 - 15 September 2008 - :cry:

Synd at verden har mistet en STOR helt og klassiker innenfor musikk,

nok en gang RIP

Skrevet

Visste ikke at mannen hadde kreft engang jeg, dette var utrolig trist å høre. :cry: En stor musiker er gått bort, Pink Floyd ville aldri vært det samme uten Ricks keyboard. Nå ser det dårlig ut for gjenforeningen jeg har gått og håpet på i flere år..

Hvil i fred Richard, og tusen takk for den fantastiske musikken du har gitt verden! Now you can have your "great gig in the sky"!

Skrevet (endret)

Stenges midlertidig for opprydning.

EDIT: Og der var tråden åpen igjen. Man går ikke inn i en minnestund (noe denne tråden kan anses å være) med nedlatende bemerkninger. Provokasjon og svar til dette er fjernet fra tråden og totalt 17 innlegg ble slettet.

Retningslinjene forteller følgende om saken:

#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

#2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel.

Kommentarer til moderering gjøres via PM og ikke i tråden.

Endret av cun

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...