Gå til innhold

Vil denne klare GTA IV?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GTA4 kommer til pc, men det vil nok kreve sin maskin for å gå noenlunde ok.

Nå har aldri bærbare vært særlig til å spille på, og har ikke særlig tro på et 9500 grafikkort heller...

Ville nok heller vurdert en xbox eller ps3. Koster ikke mer enn 3000kr, ikke særlig høy pris for en kraftpakke av en multimediaboks.

Velger du PS3, kan du tilogmed bestille spill fra Kanada, der prisene ligger på rundt 300kr pr spill =) Verdt å ta med seg det og. Tror xbox har soneinndelt sine spill, slik at det ikke er mulig

Lenke til kommentar
Skal man ha PC for man ha PC.... Skal jo ha noe å gjøre på skolen, og tror lærere flest reagerer når han kommer med 42 tommeren og en ps3. En laptop hører jo som oftest hjemme på skolebenken.

 

Men ontopic, tviler jeg på at du får kjørt gta på den der i spillbar kvalitet.

 

Godt svart. Altfor mange tråder hvor fokuset på det EGENTLIGE spørsmålet forsvinner. Personlig vil jeg mene at GTA passer bedre på en konsoll med venner rundt seg og mye moro å gjøre.

 

Men det er heller vanskelig å gjøre noe fornuftig skolearbeid med en konsoll.

 

Gode rykter skal ha det til at Acer 5920G er en god maskin, men med tanke på at GTA IV er et relativt nytt PC spill, så vil det garantert kreve mer enn maskinen klarer å levere. Gjerne sånn med bærbare maskiner. Tipper lav oppløsning og en viss spillbarhet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Kjøpt meg bærbar til 13k, har ett 9800m gts kort i seg, 9400 dual core 2,4. 4gb 1066mhz ram, turbominne og vista 64 bit.

Håper jeg klarer å kjøre BF2 på den iallefall, noen som vet hva PC specsa på GTA IV har ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...