Gå til innhold

Russebuss trenger bittelitt hjelp!


Anbefalte innlegg

Halla!

 

Vi er 22 russ som prøver å lage en logo til dekknavnet vårt: Space Jam`09;P

 

Vi har funnet bildet osv, men vil bare få redigert litt på det. Håper noen her inne har 2 min og litt PS-kunnskaper:)

 

Har lagt ved bildet, det vi vil ha endret er;

Space Jam logoen mellom kaninen og Jordan høyere opp, så det kan stå 09 under, i den samme blågrønnefargen som resten av logoen er skrevet. I tillegg vil vi gjerne få fjernet den teksten nederst; Music from and...

 

Håper noen kan hjelpe oss!

post-64427-1221303797_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg leste det du skrev om hvordan du ville ha det, men jeg tok meg den kunstneriske frihet å fjerne bakgrunnen. Googler du litt, finner du bildet ditt uten jordan og snurre sprett - jeg fant det hvertfall. Å smøre en bakgrunn ut bak bildet jeg har lagt ved burde være nema problema. Men siden det er en logo, egner det seg ikke å ha bakgrunn i det hele tatt - derav har jeg laget bilde uten logo. post-143500-1221310748_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Jeg leste det du skrev om hvordan du ville ha det, men jeg tok meg den kunstneriske frihet å fjerne bakgrunnen. Googler du litt, finner du bildet ditt uten jordan og snurre sprett - jeg fant det hvertfall. Å smøre en bakgrunn ut bak bildet jeg har lagt ved burde være nema problema. Men siden det er en logo, egner det seg ikke å ha bakgrunn i det hele tatt - derav har jeg laget bilde uten logo. post-143500-1221310748_thumb.jpg

 

Ble mye tøffere nå ja ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...