Gå til innhold

Motorstom: pacific rift demo


Pebble

Anbefalte innlegg

Et par spørsmål om demoen.

 

1. Får man fortsatt tilgang til demoen om man kjøper Quore 4 på US Store?

2. Hvilken vehicles er med i demoen?

3. Hvordan klarer dere å handle på US Store? Når jeg skulle skrive inn kortinformasjon og kjøpe Quore 4, sto nasjonaliteten på kortinnhaver på USA automatisk, og fikk derfor feilmeldinger. Funket heller ikke å skifte nasjonalitet på kortinnhaver.

 

Veldig flott om jeg fikk svar på dette :)

 

2. Motorsykkel, racinglastebil og monstertruck er de bil typene som er i demoen

 

Du kan også kjøre rallybil og buggy på 2 player.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jaggu fekk eg demo eg og gitt..:D

 

EDIT: står nok glatt over denne tittelen, det var motorstorm 1 i anna habitat...

 

sirup kontroll, avhengig av boost for fartsfølelse, og ingen dashboard view som eg meinar hadde løfta dette spelet mange hakk..!

 

Stort det samme eg reagerte på i MS altså. Veit ikkje helt eg, føler luften har gått ut av denne ballongen for lenge siden for egen del. Det eg har sett av gameplay videoer har heller ikkje vert så imponerende.

 

Eg har ikkje fått testet demoen da, så blir dumt å avskrive det heilt enda. Uansett er det andre titler som frister meir enn MS2 for å si det slik.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Leste på wikipedia, ser ut til at det bare var tilfeldig utvalgte som fikk mail om dette.

 

Men M:PR kunne ikke fått værre dato spør du meg. 28 oktober, like før LBP kaprer omtrent alle PS3'er i verden...

 

Kommer ikke Motorstorm 2 i november?

28-Nov-2008 26-Nov-2008 25-Nov-2008

UK - Nordic - US release datoer

Endret av Luchy
Lenke til kommentar
Leste på wikipedia, ser ut til at det bare var tilfeldig utvalgte som fikk mail om dette.

 

Men M:PR kunne ikke fått værre dato spør du meg. 28 oktober, like før LBP kaprer omtrent alle PS3'er i verden...

 

Kommer ikke Motorstorm 2 i november?

28-Nov-2008 26-Nov-2008 25-Nov-2008

UK - Nordic - US release datoer

 

Så påss sent :O

Jaja, takk for svaret.

Lenke til kommentar
Syns demoen ga et bra inntrykk av full versjonen, grafikken var konge, god del bedre en fra motorstorm 1.

Får håpe det blir bedre svinger i bilene til full versjonen kommer.

Men litt dumt at det ikke blir mer en 16 korte baner...

 

Jeg var også fornøyd med grafikken, men den vil bli en del hakk bedre i fullversjonen. Demoen var fra en 40% build vistnok.

Lenke til kommentar

Jeg synes demoen var ufattelig kjedelig jeg. Grafikken så jeg ikke forskjellen på, bilene føltes like rare ut, banen var rotete, følelsen av konkurranse var helt borte, for jeg så jo faen ikke om jeg lå på siste eller første. Og uansett, når jeg lå på første trengtes det bare et bittelite kræsj for å havne på siste.

 

Nei, Pure imponerte mye mer. Det er et spill som frister! Morsom og enkel kjøring, tøffe triks, nydelig grafikk og pent design.

 

Ser mye morsommere ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...