Gå til innhold

Acer Aspire 5930G - Samletråd


ovinn

Anbefalte innlegg

Kjetil: Hvor mange FPS får du i PCM08 i 1280x800 med alt på fullt? Hadde du giddet å sjekke det? Får en XPS M1530 snart, så hadde vært moro å se hvor mye 9600m GT er enn 8600m GT. Siden jeg ikke spiller så veldig mye, bare litt PCM og sånt no av og til, så tenkte jeg det fikk gå med 8600m GT. M1530 har 0,5 GHz bedre prosessor og mere ram, men det er jo skjermkortet som har mest å si.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjetil: Hvor mange FPS får du i PCM08 i 1280x800 med alt på fullt? Hadde du giddet å sjekke det? Får en XPS M1530 snart, så hadde vært moro å se hvor mye 9600m GT er enn 8600m GT. Siden jeg ikke spiller så veldig mye, bare litt PCM og sånt no av og til, så tenkte jeg det fikk gå med 8600m GT. M1530 har 0,5 GHz bedre prosessor og mere ram, men det er jo skjermkortet som har mest å si.

 

 

9600m gt skal være ca 10-14% bedre en 8600 gt etter det jeg har funnet ut...

 

Tror T5800 er T5800. Ser ut som denne finnes på flere modeller. Kjører også på 2,0 GHz, finner ikke mer info om den foreløpig :/

 

EDIT: Fant denne prosessoren til salgs løst:

 

Intel CPU CORE 2 DUO T5800 2GHZ FSB800MHZ 2MB.

 

Altså litt dårligere enn P7350.

 

 

CPU: P7350 2.0GHz, 1066FBS, 3MB cache, 25W TDP

Lenke til kommentar
Tror T5800 er T5800. Ser ut som denne finnes på flere modeller. Kjører også på 2,0 GHz, finner ikke mer info om den foreløpig :/

 

EDIT: Fant denne prosessoren til salgs løst:

 

Intel CPU CORE 2 DUO T5800 2GHZ FSB800MHZ 2MB.

 

Altså litt dårligere enn P7350.

 

 

CPU: P7350 2.0GHz, 1066FBS, 3MB cache, 25W TDP

Vi snakker om en annen variant av Aspire 5930G som selges på elprice. Vi snakker om denne: Link

Lenke til kommentar
Tror T5800 er T5800. Ser ut som denne finnes på flere modeller. Kjører også på 2,0 GHz, finner ikke mer info om den foreløpig :/

 

EDIT: Fant denne prosessoren til salgs løst:

 

Intel CPU CORE 2 DUO T5800 2GHZ FSB800MHZ 2MB.

 

Altså litt dårligere enn P7350.

 

 

CPU: P7350 2.0GHz, 1066FBS, 3MB cache, 25W TDP

Vi snakker om en annen variant av Aspire 5930G som selges på elprice. Vi snakker om denne: Link

 

det finnes ingen annen "variant" den eneste forskjellen som finnes i norge er at en har 3 gb ram og den andre har 4 gb og blue ray

Endret av Submit
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva de skal med 3 versjoner med samme navn! Forskjellige modellnummer, men likevel, det er lett å ta feil og blande sammen. Vanskelig å skjønne hva andre mener uten å måtte nevne hele ID og alt mulig. På hjemmesidene til Acer er det fortsatt bare to versjoner av denne laptopen.

Lenke til kommentar
Etter jeg installerte iTunes reagerte det automatisk på det, greit nok for meg. Har nok noe med hvilket program som er satt som standard avspillingsprogram

MediaMonkey som jeg bruker var ikke satt som standardprogram, men det hjalp ikke det heller da jeg gjorde det. Det funka dog i WMP, men det har jeg ikke planer om å bruke. Er det ikke noen innstillinger i programvaren/vista jeg kan bruke da? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...