Gå til innhold

Acer Aspire 5930G - Samletråd


ovinn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ok, men hva er Eframework?

 

det gjør slik at når du klikker på acer empowering technology så kommer opp den fine lille menyen øverst i skjermen :)

 

angående skjermkort driver..

 

her er direkte link

 

ftp://ftp.work.acer-euro.com/notebook/asp...sta32.zip"

 

 

link fungerer ikke

 

edit: nyeste skjermdrivere: http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/as_5930.html last ned VGA_NV**************vista32 (32 for 32 bit og 64 for 64 bit :)

 

edit2: for dere som trenger kjapp oppsurmering om 32 og 64 bit:

 

32bit FINNER og UTnytter ikke mer en 3.2gig ram men 64bit finner og utnytter MYE mer med ram fordi 64 bit er bygget opp anderledes :) merk: noen programmer virker ikke på 64 bit og ikke alle drivere virker ikke i 64 bit

Endret av Submit
Lenke til kommentar

tragisk... sendte mail til acer for 3 dager siden og spurte om hva de syntes om å sette turbomemory i maskina, og om det ville bli sett på som noe bad om pcen skulle slutte og fungere eller noe slikt (med tanke på uorginale komponenter i maskina som ikke egentlig følger med) og noen andre funksjoner i programvarene som følger med...

 

fikk bare til svar at det kunne de ikke svare på... tragisk! når ikke produsenten engang kan svare da er det ille... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Hei, jeg har nettopp instalert Pure (PC), men har litt lag problemer med dette spillet.

Det samme med Gears Of War, jeg får 50-60FPS på Pure og 30-40 på Gears, men problemet er at det hakker litt når jeg spiller. Jeg ser at bildet beveger seg hakkete ved å følge med på kanten av skjermen.

 

Så kan jeg gjøre noe med dette ved å bytte på noen innstillinger i Nvidia Control Panel?

Jeg har allerede skrudd av Vertical Sync.

Endret av halo2k
Lenke til kommentar
Hei, jeg har nettopp instalert Pure (PC), men har litt lag problemer med dette spillet.

Det samme med Gears Of War, jeg får 50-60FPS på Pure og 30-40 på Gears, men problemet er at det hakker litt når jeg spiller. Jeg ser at bildet beveger seg hakkete ved å følge med på kanten av skjermen.

 

Så kan jeg gjøre noe med dette ved å bytte på noen innstillinger i Nvidia Control Panel?

Jeg har allerede skrudd av Vertical Sync.

Hvis du spiller uten at pc'en er tilkoblet til strøm, kan det starte å lagge. Har i alle fall opplevd det på tidligere laptop'er jeg har hatt.

Fikk acer'n min i går, så kan dessverre ikke bekrefte om dette er tilfellet i denne saken.

 

Men pcen imponerer i allefall stort :D

Lenke til kommentar
Jeg har ikke batteriet i, pleier bare å bruke stømledningen. Så det kan ikke være problemet!

 

Problemet er løst, jeg gikk inn på Nvidia Control Panel og 3D-Innstillinger og så behandle 3D..... Og deretter skiftet jeg "maksimum forhåndsdefinerte bilder" fra 3 til 0. Nå "klikker" spillene lenger!

Lenke til kommentar
Jeg har ikke batteriet i, pleier bare å bruke stømledningen. Så det kan ikke være problemet!

 

Problemet er løst, jeg gikk inn på Nvidia Control Panel og 3D-Innstillinger og så behandle 3D..... Og deretter skiftet jeg "maksimum forhåndsdefinerte bilder" fra 3 til 0. Nå "klikker" spillene lenger!

 

Gears klikker fortsatt, men ikke Pure

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...