Gå til innhold

Acer Aspire 5930G - Samletråd


ovinn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
batteriet skal vel ALTID være i -.-? (hvertfall når den er på :p)

Har et problem med pc'n jeg sitter på nå. Så lenge jeg sitter på med strømmen koblet i går den, men så straks kabelen går ut slåes den av. Går ut i fra batteriet ikke funker eller noe liknende, har i grunn ikke giddet å finne det ut :p

Lenke til kommentar

Fortsatt ingen som kan hjelpe meg???

Vil gjerne laste ned drivere og installere XP, men lettere sagt enn gjort..

 

HAr prøvd i en uke nå å laste ned driverne som det linkes til på første side, men den begynner å laste ned også stopper det opp ganske snart, 'tilkoblingen til serveren tilbakestilt" eller noe sånt..

 

Hjeeeelp! Noen som kan hjelpe meg? Noen som har lastet ned drivere?

 

Mvh

Lenke til kommentar

hei igjen!

 

Tenkte bare oppdatere dere på problemet jeg hadde angående vista som rangerte pc'en min meget lavt i windows-opplevelsesindex og spill som lægga. Jeg vet desverre ikke hvordan dette skjedde sånn plutselig, prøvde innstallere drivere osv, men hver gang jeg innstallerte 7490 driveren for skjermkortet feks, ble det automatisk 7561 driveren. Meget strange, men nå funker det hvertfall.-

 

Tok tipset fra submit og kjørte eRecovery på den, tok bare og kvelte C-disken og la inn denne på nytt, nå funker alt.

 

cheers

Lenke til kommentar

Leste sitat i førstepost om en erfaring med ganske heftig varmeutvikling ved lengre tids spilling. Er det flere som har noen erfaringer med stor varmeutvikling med denne pc'en?

Høy varme over lengre tid reduserer vel levetiden på komponentene betraktelig, samt at det fører til lavere ytelse?

Vurderer forøvrig sterkt å gå til innkjøp av dette datamaskinen.

Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar

Nå må en begynne å holde tunga beint i munnen altså... nå er det flere versjoner av Aspire 5930 ute å går. Se bare på Elprice:

 

LXAQ40X045: Intel Core 2 Duo T7350 prossesor Santa Rosa/

3GB/320GB HDD/DVD/BT/8-Celler - Kr 6990.- Link

 

LXAQ30X066: T5800/3GB/320GB HDD/DVD/6-Celler/HD-Cam Kr 6990.- Link

 

LXAQ40X046: T7350/4GB/320GB HDD/BD-ROM/BT/8-Celler Kr 8990.- Link

 

Merk at Elprice konsekvent skriver T i prosessor-betegnelsen, og faktisk spesifiserer "Santa rosa" etter prosessornavnet. En annen ting er at de to maskinene til samme pris er veldig forskjellige. Den ene har en T5800 prosessord og bare 6-cellers batteri, og heller ikke bluetooth.

 

Merk også at alle tre maskinene listes hos Elprice som kun Acer Aspire 5930G i overskriften. Her er det fort å ta feil.

 

Jeg vet at enkelte mener at det er elprice som har skrevet feil ang. prosessornavnet, men er det faktisk noen som har fått bekreftet at det bare er feilskrevet? I såfall står det feil på 3 forskjellige maskiner nå.

Lenke til kommentar

Hei.

Tenkte at folk kanskje kunne legge ut en post hver hvor dere forteller hvilket spill dere har på pc`en deres.

Gjerne fortell hvordan den klarere spillet/spillene.

Så får vi som har denne pc`en et større overblikk hva denne klarer.

Kanskje noen 5930g-eiere er ute etter å kjøpe et nytt spill, da kan de sikkert få gode tips her.

 

Mvh Eirik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...