Gå til innhold

Kulturo: Wanted


ironic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer den først nå til Norge?

Trodde den var kommet ut for lengst jeg. :p

 

Uansett så er jeg glad jeg ikke brukte penger på å se den. Det eneste jeg fant interresant med filmen var actionscenene. Problemet til filmen var at den tok seg selv så alvorlig at den ble helt sykt ufrivillig komisk.

 

For eksempel gimmicken at de kan vri kulene ilufta, pga. at de har en unormalt høy puls? :no:

 

Lenke til kommentar

Tydelig at det er delte meninger om filmen. Den har fått slakt flere steder, og en syver her. Jeg så traileren og det så veldig tvilsomt ut. De hadde vel fått med ihvertfall to tre ganger at hvis du slenger på armen i det du skyter så kan du "skru" skuddet rundt hjørner og denslags. Kjempefancy :)

Lenke til kommentar

Har ikke sett slik møkk på kino siden Shoot Em Up. Kan i grunn ikke tro at dette her blir sett på som en god film. Jaja, der kastet jeg 90 kroner rett i dass, ned i kloakken, og de ble deretter spist av en rotte.

 

Ja, negativiteten er nødvendig for å fremme den forferdelige opplevelsen denne filmen ga meg.

Lenke til kommentar

$281 millioner gross per dags dato, ikke rart at det blir 3 filmer av denne.

 

Uansett, har sett traileren og den ser rimelig popcorn bra ut, dvs du trenger ikke gjøre noe annet enn sitte stille i tiden filmen varer og se på, ingen tenking, inen lureri eller noen verdens ting. Action fra start til slutt.

 

Kansje ikke episk action som The Dark Knight men tror dette fungerer som underholdning. Synd at jeg er plassert i Svolvær ved en Kino som ikke klarer å få slike filmer i land før den kommer på DVD.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...