Gå til innhold

Demo: FIFA 09 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

EA viser tydelig at de har sviktet sine PC fans..

Takk for at Konami er trofast mot sine pc fans.

 

EA fortjener ikke mer enn et hardt balle-smekk, sabla idioter er de, trenger ikke å ha mer enn 10 i IQ for å skjønne at de kan lage et revolusjonerende fotball spill til pc, men de velger fortsatt og holde seg til FIFA 04 stilen.

 

EA er den verste spillprodusenten jeg har vært borti!

Lenke til kommentar
Lager de virkelig to helt forskjellige versjoner til PS3/Xbox og PC? Trodde en god pc var langt kraftigere enn PS3/Xbox... :\

Og det har du evig rett i, men EA vil forsøke å få deg til å tro det motsatte selv om de -- som alle andre -- vet at konsoll og PC er som moped og motorsykkel.

 

Her er det de prøver å hjernevaske deg med.

http://forums.electronicarts.co.uk/fifa-09...tml#post5719649

 

Siden ingen trodde på dette våset (som for øvrig var nøyaktig det samme som de serverte i fjor), så prøver han å utdype posten sin her.

http://forums.electronicarts.co.uk/fifa-09...tml#post5726008

 

Det fungerer like bra som en prest med talefeil i en ateistforsamling.

Lenke til kommentar

Arkitektur er noe annet en prosessorkraft, og en PC er bygget for å kunne gjøre alt, ikke bare kjøre 3D-spill.

 

Og det er faktisk mulig at kun 1-3% av PC'ene i verden vil kunne være like bra som xbox når det kommer til spill, men da tror jeg han regner med alle PC'er som står på kontor, servere etc etc, som ikke er beregnet til spilling i det hele tatt.

 

Hvis vi ser på PC'ene som de i alderen 14-30 bruker i dag, så tror jeg tallet er langt, langt høyere.

Lenke til kommentar
For meg var dette enn stor skuffelse.

Noe av grunnen var vell de at de ble lovet så utrolig mye bra, som at PC versionen skulle vere veldig lik PS3/xbox versionen.

 

Tror jeg må kjøpe meg enn PS3 nå siden PC versionen var crap....

 

Var aldri lovet lik graffik som console versjonen det var lovet ein kraftig oppussing, nå har eg ikkje sitt console versjonen men syns PC graffiken har fått kraftig oppussing i forhold til tidligere PC versjoner som lovet. Viss du er skuffa bare pga graffiken syns eg synd på deg, eller er det noke meir du vil fram til som du er skuffa over?

 

edit: ser nå at du skreiv lik som console versjonen og ikkje graffiken, men igjen tar du kraftigt feil. Wii sko få ein egen versjon tilpasset dei, 360/PS3 sko få sin versjon tilpasset dei, og PC sko få sin versjon med tilpassede menyer og kontroler til mus og tastatur, og ikkje ein portet PS2 variant.

Forklarte meg litt feil og beklager de.

 

De jeg mente var at PC version gameplayet skulle bli mere likt PS3/Xbox 360 versionen.

Greit at den har kommet ett lite steg nærmere nextgen gameplay, men er så langt ifra fornøyd. Men Fifa 09 var jo veldig oppskryt ei rid og alle sa det kom til å eie på PC, så er vell ikke direkte misfornøyd for var vell egentlig sikker på at det ikke kom til å bli så my bedre gameplay enn i 08, men hadde vell mine håp da...

Lenke til kommentar
Arkitektur er noe annet en prosessorkraft, og en PC er bygget for å kunne gjøre alt, ikke bare kjøre 3D-spill.

 

Og det er faktisk mulig at kun 1-3% av PC'ene i verden vil kunne være like bra som xbox når det kommer til spill.

 

Mulig men det er faktisk flere PCer ute i verden som vil vere bedre til spill en både 360 og PS3 til sammen. I november i fjor var det solgt 60 millioner DX10 kort og ingen tvil om det er meir nå. Steam installasjons basen er på 15 millioner og 40% av dei i følge deiras hardware survey er bedre en dagens XBOX og PS3, også dette er tall fra ifjor regner med at steam nå er rundt 20 mill og ein ny hardware survey vil sei 50-60% er bedre en consoler.

Lenke til kommentar

noen som vet når PES 09 demoen blir lagt ut? Har spillt endel kamper med FIFA 09 og må si jeg ble direkte trist.. skikkelig grøt med sirup på!

jeg mener, gutta i konami burde tatt seg et lynkurs i menylaging og liga oppsett, men når det kommer til fotballspillingen har EA litt å lære... Selg EA til Konami og jeg hadde vært fornøyd :thumbup:

Lenke til kommentar
noen som vet når PES 09 demoen blir lagt ut? Har spillt endel kamper med FIFA 09 og må si jeg ble direkte trist.. skikkelig grøt med sirup på!

jeg mener, gutta i konami burde tatt seg et lynkurs i menylaging og liga oppsett, men når det kommer til fotballspillingen har EA litt å lære... Selg EA til Konami og jeg hadde vært fornøyd :thumbup:

 

WORD :D

Lenke til kommentar

PC eller 360? Hvis du mener at 360-utgaven er grøt med sirup på, da sier du det kun for å trolle. Dessuten var PES 2008 dårligere enn Fifa 08 i følge anmelderne, noe som har vært sjeldent de siste årene.

 

Fifa 09 er, på de timene jeg har spilt demoen, sterkt forbedret fra Fifa 08 (og Euro 08) igjen.

 

Jeg tror vi står ovenfor en knalltittel, akkurat som med NHL09.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...