Gå til innhold

Demo: FIFA 09 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir spennende å prøve dette her.

 

FIFA 08 var et steg på veien, men det var fremdeles for lite responsivt til at jeg gadd spille det. Hører dette er bedre iår, så det er jo håp...

 

PES 2008 var en STOR skuffelse syns jeg (likte ikke tempoet i spillet). Dermed endte det med at begge fotballspillene ble forkastet, og jeg fortsatte å spille PES6. Har stor tro på PES 2009 i år, da tempoet skal være nærmere tempoet til PES5.

 

Digger PES, men er ikke mer fanboy enn at jeg velger FIFA om det er gøyere...

Lenke til kommentar

Spilt noen kamper nå. Blant annet slått AC Milan 4-1 :D

 

Synes spillet var ganske bra. Det hakket littgrann når jeg spilte på 32", men så skiftet jeg til 19" og da var hakkingen borte. Merkelig. Tror at den hakkingen er borte når fullversjonen kommer ut, uansett alldeles nydelig grafikk og gameplayet var mye bedre enn FIFA 08. Gleder meg dødsens mye til spillet kommer ut :D

Lenke til kommentar

Akkurat fått testet dette på 360 og må si at jeg ble positivt overrasket etter mange år som svoren PES tilhenger. Det er fortsatt et par småting og et par mer alvorlige ting som plager meg.

 

Skal man være veldig pirkete så synes jeg veldig mange av spillerne ser merkelige ut. Grafikken er også litt overdrevet med tanke på kontraster og er til tider litt for mørkt, noe som gjør den litt ubehagelig å se på.

 

Men alt det er småpirk. Det som virkelig plager meg er den elendige responstiden og det at man ikke møte ballen. Spillere føles til tider veldig låst, som om maskinen styrer mer enn jeg.

 

Så jeg håper PES demoen kommer snart så jeg kan bestemme meg. :)

Endret av Kiruk
Lenke til kommentar
Akkurat fått testet dette på 360 og må si at jeg ble positivt overrasket etter mange år som svoren PES tilhenger. Det er fortsatt et par småting og et par mer alvorlige ting som plager meg.

 

Skal man være veldig pirkete så synes jeg veldig mange av spillerne ser merkelige ut. Grafikken er også litt overdrevet med tanke på kontraster og er til tider litt for mørkt, noe som gjør den litt ubehagelig å se på.

 

Men alt det er småpirk. Det som virkelig plager meg er den elendige responstiden og det at man ikke møte ballen. Spillere føles til tider veldig låst, som om maskinen styrer mer enn jeg.

 

Så jeg håper PES demoen kommer snart så jeg kan bestemme meg. :)

 

Ikke møte ballen? De adda jo dette i Uefa CL 2008, har de fjernet dette igjen? (360) - Skal teste snart den er nedlastest selv :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...