Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden


tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

  1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

    • Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

    • Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

    • Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eller kanskje bare kjøpe ny laptop?

 

Ja, kanskje det er like greit? Får man noen telefonfunksjonalitet til læppen?

 

Hva skal man med telefonfunksjonalitet på laptoppen til da? Det blir jo mindre og mindre viktig på mobilene....de nærmer seg jo hverandre i størrelse med de nye små laptoppene.....mobilene(smartphones) får mer laptopfunksjoner, og laptoppene får mer mobilfunksjoner...de er snart et og samme, der telefonfunskjonen er det minst viktige. Men såklart....hva har du mest bruk for? Det er det som teller...

Lenke til kommentar

Fy fader, den her så pen ut! Denne tror jeg kanskje vil ta over for min HTC Touch etterhvert. Er akkurat dette med skjermstørrelsen jeg synes HTC har vært litt "etter" på. Synes 2,8 kan bli noe lite for nettsurfing, men denne ser da ufattelig fin ut.. Og med 3,5mm jack innebygd (endelig fra HTC) + alt av ny teknologi, ja så blir jeg litt glad inni meg:)

Håper da på at den legger seg litt under 7000 da...

Lenke til kommentar
Ser det enkelte steder er antydet en pris på rundt $1200. Dvs med dagens kurs ca 7000kr. Hmmmm.....da tror jeg nok at jeg står over hvis det stemmer. Alikevel....det er billigere enn en Iphone 3G uten abonnement.

 

Hva med å følge litt med? iPhone 3G koster 4200kr uten abb. Så HTC HD blir nok dyrere. Men jeg tror nok denne havner i lommen min! :D

Lenke til kommentar
Nå blir det jo bare flere å velge i.....Touch Pro/X1/Touch HD....og så kommer det vel enda flere nyheter senere....

Jeg må inrømme at jeg fortsatt lener litt mot X1 jeg, altså.

 

Det har jeg gjort en stund også, men jeg kjente at X1 ble litt mere ustødig nå....;.)

 

Vi vet jo ikke så mye om X1 ennå og i hvert fall ikke om HD. Spennende tider fremover. jeg har satt november som den store mobil-velge-måneden. Skal prøve å være objektiv til da...

Lenke til kommentar
Nå blir det jo bare flere å velge i.....Touch Pro/X1/Touch HD....og så kommer det vel enda flere nyheter senere....

Jeg må inrømme at jeg fortsatt lener litt mot X1 jeg, altså.

 

Det har jeg gjort en stund også, men jeg kjente at X1 ble litt mere ustødig nå....;.)

Ustødig? Hva mener du?

 

Billedlig ment....jeg ble litt mindre sikker på at jeg velger X1...:-9

Lenke til kommentar
Ser det enkelte steder er antydet en pris på rundt $1200. Dvs med dagens kurs ca 7000kr. Hmmmm.....da tror jeg nok at jeg står over hvis det stemmer. Alikevel....det er billigere enn en Iphone 3G uten abonnement.

 

Hva med å følge litt med? iPhone 3G koster 4200kr uten abb. Så HTC HD blir nok dyrere. Men jeg tror nok denne havner i lommen min! :D

 

Jaja....kanskje følge litt med du også før du slenger ut påstander om at andre ikke gjør det? En svensk internettbutikk selger ulåste Norske Iphone 3G for 7200,- Amobil artikkel

 

Og det er det man må gå etter siden også HTC levere sine tlf ulåste og i norsk utgave. Du kan sikkert få tak i utenlandske versjoner billigere, men vi bor vel i Norge fremdeles? Alikevel.....Iphone når ikke denne telefonen opp til knærne engang...;)

Endret av tommo21
Lenke til kommentar
Jaja....kanskje følge litt med du også før du slenger ut påstander om at andre ikke gjør det? En svensk internettbutikk selger ulåste Norske Iphone 3G for 7200,- Amobil artikkel

 

Og det er det man må gå etter siden også HTC levere sine tlf ulåste og i norsk utgave. Du kan sikkert få tak i utenlandske versjoner billigere, men vi bor vel i Norge fremdeles? Alikevel.....Iphone når ikke denne telefonen opp til knærne engang... ;)

 

Du må da virkelig ikke være den skarpeste kniven i skuffa, sjekk litt rundt selv.

 

iPhone 3G kjøper du fra Netcom i Norge til en pris av ca 2000 kroner. Du tar så en enkel telefon til Netcom kundeservice og sier: "jeg har kjøpt iPhone, og ønsker å si opp abbonementet som fulgte med". De i andre enden vil svare "ok", så kobler du telefonen til en pc og velger gjennopprett i iTunes, og bang så har du en ulåst iPhone. Etter en stund kommer regningen fra Netcom som er på ca 2200 kroner elns. og du kan bruke den fritt.

 

Om du leser i kommentarene på artikkelen du selv linket til så vil du se at det svenske selskapet som selger den ulåst i praksis bare har kjøpt låste telefoner, sagt opp abbonementet også lagt på et par tusen ekstra for å tjene penger selv. :roll:

Lenke til kommentar
Jaja....kanskje følge litt med du også før du slenger ut påstander om at andre ikke gjør det? En svensk internettbutikk selger ulåste Norske Iphone 3G for 7200,- Amobil artikkel

 

Og det er det man må gå etter siden også HTC levere sine tlf ulåste og i norsk utgave. Du kan sikkert få tak i utenlandske versjoner billigere, men vi bor vel i Norge fremdeles? Alikevel.....Iphone når ikke denne telefonen opp til knærne engang... ;)

 

Du må da virkelig ikke være den skarpeste kniven i skuffa, sjekk litt rundt selv.

 

iPhone 3G kjøper du fra Netcom i Norge til en pris av ca 2000 kroner. Du tar så en enkel telefon til Netcom kundeservice og sier: "jeg har kjøpt iPhone, og ønsker å si opp abbonementet som fulgte med". De i andre enden vil svare "ok", så kobler du telefonen til en pc og velger gjennopprett i iTunes, og bang så har du en ulåst iPhone. Etter en stund kommer regningen fra Netcom som er på ca 2200 kroner elns. og du kan bruke den fritt.

 

Om du leser i kommentarene på artikkelen du selv linket til så vil du se at det svenske selskapet som selger den ulåst i praksis bare har kjøpt låste telefoner, sagt opp abbonementet også lagt på et par tusen ekstra for å tjene penger selv. :roll:

 

Du må uansett kjøpe telefonen med abbonement og låst først da! Man kan ikke sammenligne telefoner som må kjøpes med abbonement, med telefoner uten abonnement. Det må jo du også skjønne? Hva koster det å kjøpe en Iphone 3G ulåst over disk i Norge? Svaret er: "Det går ikke!" Men uansett glem Iphone 3G i denne tråden nå da.....er ikke den det handler om.;)

 

Dessuten er jo ikke denne telefonen lansert engang, og prisen er bare en spekulasjon. Vi får vente med å krangle om pris og spec's til vi vet eksakt hva den vil koste og hvor bra den egentlig er.;)

Endret av tommo21
Lenke til kommentar

Nope. HD og Xperias skjermoppløsning er lik. Men blir HDs skjerm større enn Xperias 3", så vil Xperias skjerm være skarpere ja. Men jeg tror HDs vil være 3" av en enkel grunn:

 

HTC produserer Xperia for SE. Dvs at HTC bruker deres egne skjermer. Så tilfeldig at HTC HD skal lanseres rett etter Xperia? (sånn ca.) Neppe. Jeg vil tro at HTC vil bruke den samme skjermen som Xperia har. Ett ledetråd her er at oppløsningen er helt lik Xperias. Så sjansen for at den er 3" er svært høy.

Lenke til kommentar

Ja, når jeg ser på bildene igjen, så er det garantert mer enn 3". Ser man på sammenligningsbildene av HD og iPhone 3G, så er de ca. like stor. Skjermen til HD dekker store deler av fronten, og dermed kan vi lett konkludere med at den er minst 3,5".

 

Så se bortifra teorien, og logikken min ovenfor ;) hehe

 

 

 

 

Edit: Leif på besøk

Endret av Steffen Moss
Lenke til kommentar

En del svikt i dine "logikker" ovenfor.

Først sier du at jeg har feil, ganske bestemt faktisk,

deretter sier du at jeg har rett (noe jeg selvfølgelig har).

 

Du hevder også at skjermene er HTC sine, noe som også er feil.

HTC produserer ikke lcd-panel, og må derfor kjøpe disse inn ifra

produsenter som produserer slike paneler.

Lenke til kommentar
deretter sier du at jeg har rett (noe jeg selvfølgelig har).

 

Er vi høy på pæra her? Uff.. Stakkers deg

 

Jeg sa bare at HDs og Xperias skjermoppløsninger er lik. Så det å si at Xperias skjerm er skarpere er for øyeblikket feil. For det kan vi ikke vite før vi får vite hvor stor skjermen til HD er.

 

Det at HTC ville bruke samme skjerm på HD som Xperia er vel ikke usannsynlig? Har de ett x antall skjermen til rådighet, så vil det være naturlig å bruke dem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...