Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden


tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

  1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

    • Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

    • Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

    • Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen som har peiling på hvilke beskyttelse HTC vill ha på touch hd? diamond tar lett til seg riper, hadde vært digg om de koppierte beskyttelsen til iphone, eller noe like bra ofc.

På HTC sine telefoner trykker man skjermen fysisk ned. Dette betyr at skjermbeskyttelsen må være myk.

Lenke til kommentar
noen som har peiling på hvilke beskyttelse HTC vill ha på touch hd? diamond tar lett til seg riper, hadde vært digg om de koppierte beskyttelsen til iphone, eller noe like bra ofc.

På HTC sine telefoner trykker man skjermen fysisk ned. Dette betyr at skjermbeskyttelsen må være myk.

Stemmer, men det skal likevel være mulig å benytte et kjemisk produkt som minsker faren for riper, uten at jeg vet noe mer om hva det innebærer og hvorfor HTC ikke bruker dette i sin telefoner allerede, evt. om de faktisk gjør det.

 

iPhone har vel glass-skjerm mens Touch'ene er laget av plast - det er vel forskjellene i hovedsak.

Lenke til kommentar
Titta litt på prisguide.no nå, og finner ikke minnekort større enn 8gb som passer denne telefonen. Finnes det? For jeg kommer blant annet til å bruke den som mp3 spiller, så hadde vært greit med litt mer.

 

Det er ikke så lenge til MicroSD 16GB kommer. Jeg vil tro den er ute før telefonen er ute. Utenlandske nettbutikker har det for betilling med levering i starten av oktober.

 

os

Lenke til kommentar
Takk!

 

Det viktigste er jo at tastaturet på skjermen har æ, ø og å. Regner med den da har det.

 

Lurer på hvor ofte en må lade den?

 

Kommer til å bruke den som bl.a. PDA.

Den har i hvertfall et 1350 mAh batteri, stanby tid på 390 timer og en taletid i GSM på 5 timer. I sammenligning skal du kunne prate i Xperia i 10 timer. Håper ikke man må lade den like mye som Diamond

Lenke til kommentar

480 x 800 piksler skjermopløsningen på SE Xperia og HTC Touch HD høres veldig fristende ut og jeg skal definetivt prøve begge disse såsnart de er lansert :dribble:

 

Har nå en Samsung Omnia, og er veldig fornøyd med denne og de funksjoner den har.

 

Regner ikke med at den blir byttet ut med det første, men hvem vet hva jeg gjør etter å ha prøved Xperia og HD "hands on". :cool:

 

Men antar at det ikke blir noe bytte før neste generasjon er ute på markedet, siden disse 2 er både fysisk større og mangler endel av Samsungs funksjoner, bla. 5MP kamera med blitz.

Endret av mobilehappy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...