Gå til innhold

Skal kjøpe en ny wow account, noen som vet om noen sider? (CD key i email)


Anbefalte innlegg

Heisann, jeg skal kjøpe en ny wow account, men så lurer jeg på hvor kan jeg kjøpe en wow account online, og få CD-keyen rett i mailbox.

 

En ingame-venn viste meg denne siden. Kan jeg stole på denne siden, det er da skremmende billig? Han sa også at den ene mnd. med playtime, ble automatisk aktivert, og at man ikke trenge å kjøpe en annen mnd. for at man skulle gå gratismåneden.

 

Noen som har noen erfaringer rundt dette, eventuelt den linkede siden?

 

Takk :)

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi skal lane, og vi skal lage fler accounter, så er ute etter noe så billig som mulig ;)

 

Har på følelsen at wow-europe ikke er det billigste alternativet ;)

 

 

EDIT: PSV, er ikke det der brukt-accounter? Vi er på jakt etter nye accounts ;)

 

EDIT 2: Jeg lurer også veldig på, om den siden jeg linket (offgamers), om det der stemmer? WoW, TBC, 1 mnd. playimte for 150 kr? ;)

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Tusen takk ;)

 

Jeg vil absolutt ikke støtte gold selling / power leveling, da jeg har blitt hacket pga. goldsellers.

 

Men uansett, når man kjøper fra gamersloot.net, må man da kjøpe en ekstra måned for at den ene aktive måneden skal bli aktiv (husker det var sånn da jeg kjøpte wow for første gang)?

Lenke til kommentar
Okei, så man kan stole på Offgamers, og når man bestiller battlechest får man bare 2 CD-keys i mail etter 2 min? ;)

 

How to purchase from OffGamers?

1.) Click on the green "Add to Cart" button. Increase amount if you want to purchase more. Click on the RED "Checkout" button.

2.) Select payment method/options. There are more payment methods available in the "Others" selection. Confirm your order. You will be redirected to the payment processing page to confirm and make payment.

3.) Your code will be delivered in less than 5 minutes after your order has been processed. Login to your order history to view your code.

 

Regner med det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...