Gå til innhold

Hvor ofte bruker du stativ, er det med på alle turer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mitt ligger av en eller annen grunn alltid i bilen, så jeg har vel oftere med stativ enn kamera - enn hvor mye det måtte skurre.

 

Nå tar jeg mye bilder om kvelden/natten også da, så det blir jo brukt en del. Men om lysforholdene er gode og jeg ikke skyter med telezoomen så bruker jeg det ikke.

Lenke til kommentar

Varierer. Tar det med i dårlig lys eller hvis jeg planlegger noe spesielt. Ellers har jeg det vanligvis med når jeg er på lengre turer og lar det ligge i hotellet/teltet/basen/whatever helt til jeg trenger det, hvilket jeg som oftest på et eller annet tidspunkt gjør :)

 

Det koster meg tross alt lite å slenge det over skuldern nå som ryggen min enda er ung og relativt sterk. :p

Lenke til kommentar

Sammen med F5 og D200 bruker jeg det skjelden. Kun hvis jeg vet at jeg får bruk for litt lengre lukketider eller til makro.

 

Sammen med RZ67 bruker jeg stativ ganske ofte. Merket fort at dette kameraet ikke først og fremst er laget for å brukes håndholdt selv om det går bra hvis det er lys nok. Sammen med Linhofen bruker jeg alltid stativ av åpenbare grunner. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...