Gå til innhold

www.imrworldwide.com hva er dette for en side?


Anbefalte innlegg

litt feil plassert, men var veldig usikker på hvor jeg skulle poste den, fått en cookie i fra denne siden, men jeg har aldri besøkt denne siden, eller funnet en side som skal ha gitt meg denne cookien, søkte litt rundt på gamer, men trådene jeg fant var 4 år gammle.

 

så litt oppdatert info ville vært flott, gjerne her i tråden eller gjennom en PM.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En "netrating" side.

 

A Global Leader in Internet Media and Market Research

 

Nielsen Online, a service of The Nielsen Company, delivers comprehensive, independent measurement and analysis of online audiences, advertising, video, consumer-generated media, word of mouth, commerce and consumer behavior, and includes products previously marketed under the Nielsen//NetRatings and Nielsen BuzzMetrics brands. With high quality, technology-driven products and services, Nielsen Online enables clients to make informed business decisions regarding their Internet and digital strategies. For more information, please visit http://www.nielsen-online.com

 

Nielsen//NetRatings and BuzzMetrics are part of the newly formed Nielsen Online unit within

The Nielsen Company, a global information and media company.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...