Gå til innhold

Ufo-jakten kan fortsette (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Originale UFO: Enemy Unknown.... best game ever!

Toeren hadde noen litt irriterende problemer, og Apocolypse var bra, men kanskje litt under forventningene i forhold til hvor bra eneren var.

 

Hvis noen gjør et seriøst forsøk på å revive UFO serien og beholder de elementene som gjorde originalen genial, så er den solgt ;)

 

Nærmeste hittil var UFO:Aftermath/aftershock som teknisk ikke var samme serie, og de gjorde også en rekke fatale designfeil.

 

-Stigma

Helt enig. Problemet med alle oppfølgerne var at de beveget seg for langt bort fra det opprinnelige spillet. I stedet for å utvide og finpusse på orginalen så ble spillet bare mer og mer ulikt seg selv
Lenke til kommentar

OHMAGAWD :D IRRATIONAL JOBBER MED ET NYTT XCOM!?!?

 

Ahhh... UFO Enemy Unknown er mitt desiderte favorittspill av all tid, og jeg har spilt dataspill siden jeg var fire år gammel, det vil si i snart 24 år.

 

Det er bare å krysse fingerne for at de går tilbake til begynnelsen, og ikke tar opp der Apocalypse avslutter...

Lenke til kommentar

Hmm slitt med at går litt sakte når man ser jorda, og når man er å slås på bakken, men ellers når man er inni basen og kan bygge samt styre forskning og alt annet går det helt fint. Ellers hakke det :| gjorde det ikke på xcom 2 som kom ut først, men så les at noen skriver at versjonen av xcom 2 som kom ut først er windows versjonen. Men æ klare nå å spille uansett.

Lenke til kommentar

Noe av det morsomste med X-COM UFO er jo nettopp det ukjente, random-elementet, og det mye kritiserte og missforståtte turn-based combat...

 

Tror det var noen som også nevnte Jagged Alliance, som jeg også er stor fan av. Det er noe sykt spennende i det å kontrollere mange enheter på én gang og samtidig bruket HJERNEN til å tenke strategi og taktikk, og ikke bare real-time strategi som oftest betyr en klikkefest og instinktive reaksjoner istedetfor utstrakt tenkning og forberedelse...

 

UFO vil ikke kjøre på maskinen min... tro om jeg skal installere Jagged Alliance 2...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...