Gå til innhold

Erfaringer Multicom Alishan

wantlol2k

Anbefalte innlegg

Har nå ventet på Winden i 20 dager, og er rimelig lei. I tilegg trenger jeg en skole pc rimelig snart, derfor har jeg sett litt rundt og kommmer over denne -->

http://www.multicom.no/SystemConfigurator....2;c:101186;fl:0

Noen som har erfaringer med den, eller eventuelt god kunnskap om pc, og vil fortelle meg litt om den? skal selvfølgelig oppgradere den max.

kom gjerne med andre forslag på ultraportable til rundt 5k : )

Videoannonse
Annonse
Har nå ventet på Winden i 20 dager, og er rimelig lei. I tilegg trenger jeg en skole pc rimelig snart, derfor har jeg sett litt rundt og kommmer over denne -->

http://www.multicom.no/SystemConfigurator....2;c:101186;fl:0

Noen som har erfaringer med den, eller eventuelt god kunnskap om pc, og vil fortelle meg litt om den? skal selvfølgelig oppgradere den max.

kom gjerne med andre forslag på ultraportable til rundt 5k : )

Fikk ikke noe svar så prøver på en bump : )

• 3 måneder senere...
Har grublet over det samme , noen der ute med en erfaring eller 2??

-Sun360

Har ingen erfaring med maskinen, men når det gjelder Multicom så bruker de vanligvis drit lang tid på å få sendt pakker av gårde. Og får du trøbbel så bruker de drit lang tid på å fikse opp i ting også.

Kommer da litt an på om det er produksjonsvare eller ikke. Min laptop fikk jeg 2 dager etter de fikk inn alle delene.

Kommer da litt an på om det er produksjonsvare eller ikke. Min laptop fikk jeg 2 dager etter de fikk inn alle delene.

Selvsagt ingen regel uten unntak. Men hvis det er noe Multicom ikke fortjener skryt for så er det effektivitet. Og det er ikke bare basert på mine personlige erfaringer. På noen produkter har de imidlertid gode priser, men da får man veie dette opp i mot det man får av service. For min egen del skal det være temmelig mye billigere hos Multicom før jeg vil vurdere å kjøpe noe fra dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...