tarantell Skrevet 23. mars 2003 Skrevet 23. mars 2003 Hei, alle sammen!!!! Jeg lastet ned Microsoft Windows XP fra Kazaa. Men jeg fikk så klart en Engelsk versjon, hvordan skrifter jeg språk til Norsk og hva heter gjenopprettings-Cd-er på engelsk??? Please, den som kan, hjelp meg!!!!!!
Osram Skrevet 23. mars 2003 Skrevet 23. mars 2003 Ring 22 02 25 50, der kan de hjelpe deg med alle slike ting. Det er helt gratis.
atticus Skrevet 23. mars 2003 Skrevet 23. mars 2003 Heh.. Fy skamme deg.. Ikke lov til å snakke slik på forumet. Men hvis du tenker på at hele Os'et skal skifte til norsk, så tenker du feil. Det går ikke. Da må du få KJØPT deg norsk versjon av XP. Men du kan legge til norsk språk [ tastaturmessig sett ] .. Recovery CD
Solaris Skrevet 23. mars 2003 Skrevet 23. mars 2003 Er det mulig? Les Retningslinjene før du poster i forumet neste gang!
runeakse Skrevet 24. mars 2003 Skrevet 24. mars 2003 Joda muligheten for og bytte eventuelt til norsk er der!! Men huske ikke helt fram gangs måten, lit programmering er det... Men windows lasta ned fra kazaa.. Vet du at Microsoft overvåker denne siden!!!!!
Meuchelmorder Skrevet 24. mars 2003 Skrevet 24. mars 2003 haha nå kommer Bill Gates og tar deg i rompa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå