Gå til innhold

Granting av level

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uen og ha lest for mye om det så har nå en kompis og meg startet opp og levle sammen via det nye recruit a friend systemet.

Vi prøvde grant a level fra han til meg da han va et level høyere en meg uten at det så ut til og virke.

Er det noe spesielt man må tenke på dette utenom at man ikke kan grante en level 1 person vist man er mere en 4-5 levler høyere eller noe ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Uen og ha lest for mye om det så har nå en kompis og meg startet opp og levle sammen via det nye recruit a friend systemet.

Vi prøvde grant a level fra han til meg da han va et level høyere en meg uten at det så ut til og virke.

Er det noe spesielt man må tenke på dette utenom at man ikke kan grante en level 1 person vist man er mere en 4-5 levler høyere eller noe ?

Kun RAF accounten kan grante, ikke Main accounten.

Skrevet

Ok så da er det jeg som kan grante han.

Hm ok va litt rart da at det er sånn, skulle jo virka begge veier

Skrevet

Ok så da er det jeg som kan grante han.

Hm ok va litt rart da at det er sånn, skulle jo virka begge veier

Nah, RAF ble nok ikke lagd for multiboksere og boostere selvom alle ville likt det ;)

Det ble gjort sånn fordi om du spiller på main eller er afk, og vennen din levler videre, så skal dere kunne ha en mulighet for å spille sammen forde. TROR jeg.

Skrevet

Er det på begge så kan man jo bare lvle 1 gang til 60 med 2 og så lvle evig til 60 med uendelig chars fra 30+ (tar 4 timer å booste til 30 så)

ding 60, boost 2 til 30 ding dem til 60 boost 2 nye til 30 insta 60 rinse repeat.

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Aww... Så da kan jeg ikke fullføre granteplanen min, da.. Får vel dualboxe 2x rogue, da.

Skrevet

Hvem kan egentlig alt accounten grante til? Tenkte jeg skulle spør etter en som kunne booste i bytte mot grant a level. Er så lei av at personer bruker 24 timer til 60 mens jeg sitter i level 20 og er lei av å accepte quest osv med to accounter.

Skrevet
Hvem kan egentlig alt accounten grante til? Tenkte jeg skulle spør etter en som kunne booste i bytte mot grant a level. Er så lei av at personer bruker 24 timer til 60 mens jeg sitter i level 20 og er lei av å accepte quest osv med to accounter.

Ifølge den informasjonen jeg har lest kan "recruit-accounten" bare grante til den accounten som recruita.

Skrevet

men da burde jo jeg som rec en venn kunne boste han så han får masse lvles så kan han grante min opp i samme lvl uten at e trenger og gjøre noe

Skrevet

Viss du skal booste en venn - som er linket deg, vil han bare få vanlig xp. Men det går at du booster han opp til f.eks. 58 - også granter han deg 30 levler, men er mye stress, og lettere å bare levle sammen viss du ikke har noen til å booste dere som har egen account som ikke er linket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...