Gå til innhold

Hvor mye er det mulig å få for denne?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvor mye er det mulig å få for denne? Den ble for øvrig kjøpt på komplett i 2005, men noen deler er byttet ut.

Specs:

Thermaltake Xaser Tsunami Sort

Kingston ValueR. PC3200 DDR-DIMM 1024MB x2

LG CD-brenner IDE 52x/32x/52x Sort (Byttet ut med DVD brenner, som jeg ikke finner link til)

AMD Athlon 64 3200+ 2.0GHz Socket 939,

512KB, BOXED m/vifte

Samsung SpinPoint P80SD 80GB SATA2

Samsung SpinPoint P120 200GB

IDE ATA/133 8MB 7200RPM  (Returnert til komplett, nå fått tilbake disk på 250GB)

Fortron/Source Powersupply ATX 550W (Byttet ut med PSU som jeg ikke finner link til, men med samme watt)

EPoX EP-9NDA3J,nForce3 Ultra,Socket-939

ATX,S-ATA,GbLAN, Sound,DDR, AGP8x

Gainward GeForce 7600GT (AGP versjonen)

Sony DVD-spiller IDE 16x/40x Sort

Bulk, DDU1612-B2

Endret av Marbash
Videoannonse
Annonse
Skrevet

vil ikke si noe sikkert, for har ikke fulgt så mye med på bruktpriser på stasjonær, men hvis du er heldig får du kanskje 3-4000 for den..? hvis jeg skulle bygd en ny pc nå, hadde jeg lagt inn ca 7-8 tusen, og da hadde jeg fått en myyyye bedre pc enn den.. vet ikke om dette svaret hjelper no særlig,men... :p

Skrevet

Man får komplett PC med langt bedre ytelse til 4 - 5 000 kr, så når den er 3 år tror jeg faktisk det vil være vanskelig å få særlig mer enn et par tusen for den.

Men det er utrolig hva enkelte er villig til å betale.

Skrevet (endret)

Det er vanskelig å si hva den er verdt, men 3-4000 er for mye etter min mening. ca 1500 max (og du skal ikke være direkte misfornøyd om du ikke får mer enn en 1000 lapp) etter min mening, socket 939 + AGP er ikke akkurat siste skrik og det er tross alt mulig å få en klin ny PC for 4-5 lapper. Vi leaser PCer på jobben og de kjøpes ut etter tre år for i underkant av 1000 lappen (riktignok + mva). Jeg vet ikke hvor lett det er å selge brukte PCer om dagen, men det finnes jo alltids noen skrotnisser der ute som kjøper hva som helst brukt bare det er billig nok.

Endret av Pengu

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...