Gå til innhold

Fallout 3 gameplay video


G25

Anbefalte innlegg

Bethesda just released these five gameplay videos of Fallout 3, to be released on PC, Playstation 3 and Xbox 360 on October 31st. The videos are narrated by Todd Howard, the executive producer for Bethesda Softworks.

Update: 720p versions added.

Link

Endret av G25
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir mindre og mindre hypet for spillet hver gang jeg ser noe fra det. Nå er f.eks voiceactorene fra Oblivion blitt brukt her også, og voiceactorene i det spillet var utrolig kjedelige å høre på.

 

Chattesystemet er tydelig inspirert av Elder Scrolls, og også er det mye mer action nå enn det har vært tidligere.

 

Menmen, blir nok for all del et bra spill, men ikke et bra Fallout spill i mine øyne. Og det er jo ingenting mods ikke kan fikse.

Lenke til kommentar

Synest det ser HELT fantastisk ut! jeg er så vanvittig glad for at bethesda fikk lisensen på fallout..

 

til dere som mener det ikke er en verdig oppfølger.. hvordan mener dere en 3d oppfølger til fallout burde vært da ? Jeg spillte gjennom fallout1 for tiende gang minst forrige helg, og for meg så ser det ut som om fallout3 kommer til å leve opp til navnet uten problemer i det hele tatt! nesten frysninger når han gikk ut av vaultet :)

 

Årets spill! :love:

 

EDIT: Måtte de ansvarlige som gjør at Addon-pakken til fallout3 bare kommer på xbox og pc brenne en viss plass! Blir pc versjonen for min del.. selv om jeg så gjerne ville spillt på ps3.

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...