Gå til innhold

Fallout 3 gameplay video


G25

Anbefalte innlegg

fallout 1 var jo cirka bare kamp..

 

Kommer helt an på hvordan man spiller. Går lett an å spille gjennom det uten å krige alt for mye om du bare vet hvordan.

 

joda sant det, spillte gjennom det for noen uker siden uten å utslette en eneste by, tok ikke cathedralen engang.. da innsåg jeg hvor utrolig lite fallout 1 faktisk er, var gjennomført på null komma niks.. menne utrolig bra spill nonetheless.. fallout2 er uten tvil favoritten likevel :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter å ha sett noen av gameplay videoene, så må jeg si at jeg gleder meg ganske mye til dette spillet. Det som gledet meg, var at man ikke er nødt å se hvert eneste kill i slow-motion, noe som tidligere videoer indikerte ville skje hver gang man drepte noen.

 

Får håpe jeg kommer meg gjennom dette spillet, noe jeg ikke klarte meg Oblivion...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ligger vel en del videoer ute på youtube også som er veldig pene, og jeg mener voiceactinga (på de innvolverte i de snuttene) faktisk ikke er så alt for ille.

Forhåpentligvis får vi iallefall littvariasjon når det kommer til omgivelser.

Grafikk-messig ser det iallefall veldig bra ut, og jeg må si jeg gleder meg enormt til å få fatt i spillet.

Lenke til kommentar
og jeg mener voiceactinga (på de innvolverte i de snuttene) faktisk ikke er så alt for ille.

 

Det er jo ikke det at voiceactorene er dårlige, det er bare at det er nøyaktig de samme som var i Oblivion, så det drar inntrykket så sinsykt mye ned for meg når jeg vet at han jeg prater med, også har vært lederen for The Dark Brotherhood, eller en av vaktene i Imperial City.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...