Gå til innhold

Quiztråd om MacGyver - regler i førstepost.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han felte (jukset) og scoret dermed mål i de siste sekundene av kampen. Bestefaren hans så det og ble skuffet over han selv om han avgjorde kampen. MacGyver innrømte hva han gjorde ovenfor dommeren og målet ble annullert, de tapte kampen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

I en episode skader MacGyver hendene og kan ikke bruke de samtidig som Pete ikke kan se. Hva sier Pete ironisk helt på slutten av episoden?

Endret av TurboHolte
Skrevet (endret)

I en episode skal MacGyver sette ut noen radar lignende greier langt ute i skogen. Hvor setter han ut postene/radar greier (hvilken stat), og hva møter han ute i skogen?

Endret av bruno99
Skrevet
I en episode skal MacGyver sette ut noen radar lignende greier langt ute i skogen. Hvor setter han ut postene/radar greier (hvilken stat), og hva møter han ute i skogen?

Han møter bigfoot på en båt. Staten er jeg usikker på.

Skrevet

Om ikke bigfoot så er det hvertfall et stort monster som kan minne om det. Fra omgivelsene og skogene han er i burde man skjønne hvor det er...

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Et stykke formoder jeg. Husker ikke, så tipper på Washington.

Er det den episoden når Macgyver hører et hyl fra skogen helt på slutten?

Skrevet
Et stykke formoder jeg. Husker ikke, så tipper på Washington.

Er det den episoden når Macgyver hører et hyl fra skogen helt på slutten?

Riktig episode, feil stat.

Skrevet

Ny oppgave:

To av de peneste damene som er med i MacGyver er samme skuespiller. Ja, samme skuespiller spiller to forskjellige roller, ganske sentrale roller, i samme sesong!

Navn på skuespiller og rollefigurer godtas selvsagt, men hvis dere ikke husker sånt noe, beskriv de to rollene, det vil være et vel så bra svar.

Skrevet (endret)

Fant svaret, men legger det i spoiler da jeg måtte "jukse" (slå det opp).

Elyssa Davalos played "Lisa Kohler/Kosov" in "Lost Love: Part 1 & 2" (Season 3), then just a few episodes later (in the same season) reappeared as Nikki Carpenter, a role which she reprised in several more episodes.

Du får avgjøre om det er lov eller ikke.

Endret av hernil
Skrevet (endret)

Joda, det godkjennes på betingelse av at du finner på en ny oppgave. :)

Men det kunne selvsagt vært interessant å høre litt om hvem de to damene var, skurk eller snill, om hvaslags forhold de hadde til MacGyver etc.

Endret av Svinks
Skrevet

Jeg husker at Nikki var sammen med MacGyver (han var vilt forelsket), men viste seg å være leiemorder leid for å drepe han.

Hvor møttes Penny Parker og MacGyver?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...