Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

A4 01 mod 150000 service


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøp haynesboka, der står hva som skal gjøres på de forskjellige serviceintervallene. Den største servicen på disse er ved 120000km, og da byttes alt inkl. registerreim. Neste service er 135000km og er kun olje + filter. 150000 er olje + filter og bensinfilter såvidt jeg husker. Det er triks for nullstilling av displayet og. Dette står i haynesboka.

Lenke til kommentar

Prosedyre for nullstilling av servicelampa skal stå i instruksjonsboka etter 1.1.2000 tror jeg det var. Det er egen lov rundt det der.

 

Mulig man må inn med data/verktøy pga longlife osv, men det skal isåfall stå i instruksjonsboka et sted at det må gjøres med nullstillingsverktøy.

 

På den bilen der med 15000km intervall skal du kunne slette den selv uten at jeg gir noen garanti for det :p Vært borti mye rart, men det skal normalt gå med noen enkle knappetrykk her og der.

 

Et verksted bør klare og resette servicelampa ja..

Lenke til kommentar
Kjøp haynesboka, der står hva som skal gjøres på de forskjellige serviceintervallene. Den største servicen på disse er ved 120000km, og da byttes alt inkl. registerreim. Neste service er 135000km og er kun olje + filter. 150000 er olje + filter og bensinfilter såvidt jeg husker. Det er triks for nullstilling av displayet og. Dette står i haynesboka.

Ikke om han kjører på longlife.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...