Gå til innhold

1 pixel - umurlig å bli kvidt?


Martin HaTh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har set slig at etter EN DAG!! med Samsung 22" LCD Syncmaster 2253BW fikk jeg en irriterende grønn pixel sån passe midt på skjermen, og har en følelse av at den er umurlig å bli kvitt. har jeg rett?

Lever den tilbake. Det kan du uansett om det bare er en pixelfeil.

 

Har hatt en del LCD, og aldri opplevd feil med pixler. Og skjer det, sender jeg tilbake.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Dette er første gang jeg har lest her på forumet at noen har greid å massere vekk en "stuck pixel". Det finnes altså håp. Jeg skulle jeg til å foreslå å ha et ensfarget bilde oppe en stund, for å så skifte til et med en annen farge. Dette er èn av mange metoder.

Lenke til kommentar
Viser seg at el lite touch, så ble det borte :):) var sikker på at jeg kom til å irritere meg grønn (som den) over at den var der HAHAHA Fikk mildt sagt LÆTISSSS haha

Er du fornøyd sånn ellers?

 

Er ute etter ny skjerm skjønner du..

Ellers er jeg fornøyd ja =) Den eneste - siden jeg kan komme på er at jeg tror (har ikke sett nå mye ettter det) at man ikke kan stille vinkel på skjermen hvis du skjønner. Kan være litt irriteren de hvis man har et lavt bord.

Lenke til kommentar
Dette er første gang jeg har lest her på forumet at noen har greid å massere vekk en "stuck pixel". Det finnes altså håp. Jeg skulle jeg til å foreslå å ha et ensfarget bilde oppe en stund, for å så skifte til et med en annen farge. Dette er èn av mange metoder.

Da kan jeg fortelle at jeg også har greid dette..

Lenke til kommentar
Har set slig at etter EN DAG!! med Samsung 22" LCD Syncmaster 2253BW fikk jeg en irriterende grønn pixel sån passe midt på skjermen, og har en følelse av at den er umurlig å bli kvitt. har jeg rett?

Lever den tilbake. Det kan du uansett om det bare er en pixelfeil.

 

Har hatt en del LCD, og aldri opplevd feil med pixler. Og skjer det, sender jeg tilbake.

1 pixel er ikke grunnlag for å levere tilbake skjermen. Ifølge iso-standarden så må du ha 5 døde pixler (tror jeg, er ihvertfall mer enn 1)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...