Gå til innhold

oOF

Medlemmer
  • Innlegg

    12 863
  • Ble med

Alt skrevet av oOF

  1. Det ser ut til at jeg får igjen på skatten.
  2. Med den fotballen som har vært, tror jeg det er like greit. Liverpool har vært miserable å se på i ett år snart. Man må vinne duellene for å vinne kampen og det gjør de ikke utpå der.
  3. Man skulle ønske at det ikke var forventet, men slik blir det for tida med Arne Slot-fotball. Hvis man ikke vinner mot et for tida veldig svakt Tottenham på hjemmebane, hvem skal man vinne mot?
  4. Det virker som om Liverpool sliter med å vinne mot Tottenham også ut fra stats og kamprapporter selv om de leder. Tottenham er muligens det verste laget i PL, det sier sitt.
  5. Men dere slipper ikke inn mål. Man vinner titler med det.
  6. Har ikke så stort forhold til Millwall, annet enn at de var et av goto-lagene jeg hadde i CM i lag med Tranmere for en mannsalder siden.
  7. Jeg har akkurat sett sprintløpet nå. Det var jo passe festlig i starten.
  8. Jeg prøver å lytte til musikken, men det gir meg virkelig ingenting å høre på Polyphia!
  9. Så ikke kampen i dag, men det var totalslakt på liverpool.no på spillerbørsen. Mer og mer sikker på at Slot ikke er manager neste sesong. Imponerende at de virker å ha en mye svakere spillerstall etter å ha brukt såpass med penger.
  10. Tror jeg så 0800.
  11. Jeg ville ikke kjøpt hodetelefoner fra en butikk som ikke klarer å stave navnet på produktet rett.
  12. Det er dyrt, men Viaplay er enda verre selv om jeg har sett PL der. Nå som Viaplay skrudde opp prisen ved årsskiftet byttet jeg til F1TV.
  13. Dette var tidlig å stå opp for.
  14. Mersalg. Av og til er det like greit å bare la ting passere, du er ikke den eneste som får det spørsmålet.
  15. oOF

    Dagens middag

    Er ikke den der veldig salt?
  16. Det går vel dessverre som forventet med Liverpool i kveld. Glad jeg ikke ser kampen. Jeg tror ikke Slot er Liverpool-manager neste sesong.
  17. Jeg kom i mål da jeg fikK tak i et par Sennheiser HD 800S. Men de daglige driverne er Steelsereis Arctis Nova Pro Wireless og jeg er godt fornøyd med begge.
  18. oOF

    Tesla - kaféen

    Tror jeg velger å ikke bruke 70000,- på det gitt. Eller hva det nå enn kostet.
  19. Bedre kamp i dag. Og Liverpool scorer på dødballer attåt.
  20. oOF

    Tesla - kaféen

    Fullstendig poengløst for meg å kjøpe FSD når nærmere 100% av kjøringen min foregår lokalt.
×
×
  • Opprett ny...