-
Innlegg
12 863 -
Ble med
Innholdstype
Profiler
Forum
Hendelser
Blogger
Om forumet
Alt skrevet av oOF
-
Det ser ut til at jeg får igjen på skatten.
-
Med den fotballen som har vært, tror jeg det er like greit. Liverpool har vært miserable å se på i ett år snart. Man må vinne duellene for å vinne kampen og det gjør de ikke utpå der.
-
Man skulle ønske at det ikke var forventet, men slik blir det for tida med Arne Slot-fotball. Hvis man ikke vinner mot et for tida veldig svakt Tottenham på hjemmebane, hvem skal man vinne mot?
-
Det virker som om Liverpool sliter med å vinne mot Tottenham også ut fra stats og kamprapporter selv om de leder. Tottenham er muligens det verste laget i PL, det sier sitt.
-
-
Men dere slipper ikke inn mål. Man vinner titler med det.
-
Har ikke så stort forhold til Millwall, annet enn at de var et av goto-lagene jeg hadde i CM i lag med Tranmere for en mannsalder siden.
-
Jeg har akkurat sett sprintløpet nå. Det var jo passe festlig i starten.
-
-
Jeg prøver å lytte til musikken, men det gir meg virkelig ingenting å høre på Polyphia!
-
-
Så ikke kampen i dag, men det var totalslakt på liverpool.no på spillerbørsen. Mer og mer sikker på at Slot ikke er manager neste sesong. Imponerende at de virker å ha en mye svakere spillerstall etter å ha brukt såpass med penger.
-
-
Jeg ville ikke kjøpt hodetelefoner fra en butikk som ikke klarer å stave navnet på produktet rett.
-
Det er dyrt, men Viaplay er enda verre selv om jeg har sett PL der. Nå som Viaplay skrudde opp prisen ved årsskiftet byttet jeg til F1TV.
-
Dette var tidlig å stå opp for.
-
Hvorfor får jeg alltid spørsmålet "trenger du pose?" i butikken?
oOF svarte på Yessmann sitt emne i Mat og drikke
Mersalg. Av og til er det like greit å bare la ting passere, du er ikke den eneste som får det spørsmålet. -
-
Er ikke den der veldig salt?
-
Det går vel dessverre som forventet med Liverpool i kveld. Glad jeg ikke ser kampen. Jeg tror ikke Slot er Liverpool-manager neste sesong.
-
Jeg kom i mål da jeg fikK tak i et par Sennheiser HD 800S. Men de daglige driverne er Steelsereis Arctis Nova Pro Wireless og jeg er godt fornøyd med begge.
-
Tror jeg velger å ikke bruke 70000,- på det gitt. Eller hva det nå enn kostet.
-
Bedre kamp i dag. Og Liverpool scorer på dødballer attåt.
-
Fullstendig poengløst for meg å kjøpe FSD når nærmere 100% av kjøringen min foregår lokalt.
