Gå til innhold

Slik er Nokia N85


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finfin telefon.

 

Livebilder, samt video, får man her:

http://www.mobileburn.com/gallery.jsp?Id=5159

 

Verdt å merke seg at denne også tar lading via MicroUSB.

 

Amobil; Hvorfor ikke nevne batteritid på musikkavspilling?

Er enig i at den ikke er svært tynn generellt, men sammenligner man med andre lignende mobiler er det ganske imponerende, spesielt med tanke på at de har fått et 1200 mAh batteri inni den.

 

Gleder meg til å oppleve skjermen.

Lenke til kommentar
Her lå det svært godt til rette for å bytte ut N95 med N85, og så mangler den blits... Hvorfor spare på dette? 5MP kameramobil burde ha blits som standard.

 

Det er vel nettopp at dette IKKE er en kameramobil som gjør at de har kuttet ut blitz. For hvem vil vel kjøpe kameramobilene når multimediemobilene er like godt utstyrt?

Lenke til kommentar
Tja.

Hva er egentlig hovedforskjellen på N96 og N85??? For den jevne bruker vel å merke.

Størrelse, design, skjermstørrelse, skjermteknologi, ladekabel og intern lagringskapasitet.

 

mckvakk:

Enig i at MicroUSB foreløpig er langt langt mindre utbredt enn MiniUSB, men forskjellene er vesentlige for produksjon. Den interne delen av porten er langt mindre enn MiniUSB, som gir mer plass til alt det andre mobilen nå har. Uansett, ingen tvil om at man sakte, men sikkert vil gå over til MicroUSB. At verdens største mobilprodusent pusher på denne overgangen anser jeg som kun positivt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1345t12

man trenger ikke sammenligne med noe som helst, telefonen er tjukk og stygg som et uvær. og er i bunn og grunn den samme telefonen de har gitt ut tusen ganger tidligere. visst man kan lade via usb er vel det en første for nokia. så pluss i boka der endelig.

Lenke til kommentar
man trenger ikke sammenligne med noe som helst, telefonen er tjukk og stygg som et uvær. og er i bunn og grunn den samme telefonen de har gitt ut tusen ganger tidligere. visst man kan lade via usb er vel det en første for nokia. så pluss i boka der endelig.

"Man trenger ikke sammenligne med noe". Oppsummerer vel egentlig posten din ganske fint.

 

Og nei, dette er ikke første Nokia som lades via USB. Hverken via separat kabel som knutaj nevner, eller direkte. Gjør bedre forarbeid neste gang så kanskje du har noe klokt å komme med.

Lenke til kommentar
man trenger ikke sammenligne med noe som helst, telefonen er tjukk og stygg som et uvær. og er i bunn og grunn den samme telefonen de har gitt ut tusen ganger tidligere. visst man kan lade via usb er vel det en første for nokia. så pluss i boka der endelig.

Du burde nesten fått et diplom for dette innlegget. Med din logikk kan jeg si at RAZR er tykk fordi jeg ikke sammenligner den med noe! Fantastisk. Og AMOLED skjerm og FM-sender har vi jo sett i hundervis av mobiltelefoner før ikkesant? Nei. Rett meg gjerne hvis jeg tar feil men det finnes kun i én annen telefon på markedet med FM-sender, nemlig N78. Når det gjelder AMOLED så er N85 den aller første, og AMOLED er en stor forbedring over TFT.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...