Gå til innhold

Sniktitt: Diablo III (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blizzard har foreløpig ikke satt noe endelig tall på hvor mange ulike klasser det vil være i spillet, men de er per i dag oppe i mellom syv og åtte

 

Hmm FAQen på Diablo3.com sier 5.

 

How many character classes are included in Diablo III? What are they?

 

Five character classes will be included in the game, two of which, the barbarian and witch doctor, were revealed when the game was announced at the 2008 Blizzard Entertainment Worldwide Invitational. The other classes will be announced at a later date.

Endret av Bad_Byte
Lenke til kommentar

Synes ikke jubelen var så "stor" ifrohold til jubelen i WWI 07 Korea, når SC2 ble lansert :D

Anyway, det ga meg frysninger når jeg så diablo ble presentert på scenen

 

Link:

Dårlig kvalitiet, men du hører og ser hva som skjer ;O Endret av laffe
Lenke til kommentar
Synes ikke jubelen var så "stor" ifrohold til jubelen i WWI 07 Korea, når SC2 ble lansert

 

Korea er Korea, og Korea er Starcraft-land. Det var nesten bare starcraftere på den WWI'en. På den i Paris var det 8,000 Warcraft fans, og av en eller annen grunn er ikke WoW'ere særlig inne i Diablo og omvendt.

 

Den virkelig bedømningen ifra fansen kommer av det faktum at Diablo 2 Battle Chest nå er det mest solgte spillet verden... så det er fint å se at de som vil ha et nytt Diablo spill basert på FEAR/DOOM/Age of Conan eller Unreal motoren er i sterkt mindretall...

 

35.000 signaturer på oppropet mot Diablo 3, de fleste hvorav ikke har peiling på hva de snakker om... kontra etter at 7-8år så troner igjen Diablo 2 på toppen av salgslistene, over alle FPS'ene og MMO'ene... Lurer på hva som betyr mest for Blizzard ;)

Endret av guardianpegasus
Lenke til kommentar

De snakket mer om WoW en Diablo 3, imponerende.

"vi spiller mye wow".

"Mer et drop in spill en wow"

"Ikke realisme.... (WoW).

 

Eneste jeg greide å lese utifra artikkelen var "wow wow wow wow wow wow wow wow wow wow wow Diablo 3 wow wow wow wow wow wow wow wow wow wow wow wow wow"

 

Jeg kommer til å bli så skuffet, men kjøper det uansett :(

Lenke til kommentar
det eneste jeg er litt skeptisk til er det nye helsesystemet. betyr det at du ikke har tilgang til pots slik som før? hva fører dette til? vil du tåle mer? er det lettere å holde seg i live? vil hardcore forsvinne?

 

Du har pots også. Globes er der bare for å fremme gameplay og fart, slik at man ikke må til byen hele tiden for å kjøpe mer pots osv. pots er hovedsakelig nå for bosser.

 

Blizz sier de godt kan tenke seg å lage hardcore igjen, men når bossene dreper spillere med én enkelt move, som å ta tak i dem og spisene hodene deres, så er det som Something Awful skrev... "OK... hardcore just got hilarious!"

 

Må si Hellgate er bedre enn dette her, og det er laget av orginale diablo utviklerne også. Det har sine feil men er egentlig ganske kult, rart det ikke har fått mer oppmerksomhet. Er jo det som egentlig er Diablo 3.

 

Øh... Blizzard North fikk fyken fordi Diablo 3 de jobbet på var for dårlig. Det er sansyneligvis Hellgate som er bygd oppå den, og hadde Diablo vært slik, ja så hadde fansen blitt forbannet. Om du er så glad i Hellgate så kan du jo spille det? Personlig synes jeg det suger.

 

De snakket mer om WoW en Diablo 3, imponerende

 

Blank løgn/overdrivelse. Tanken er å hente konsepter som fungerer ifra andre spill. Enorme deler av World of Warcraft hviler jo på Diablo 2's konsepter. Hvorfor skal man ikke fortsette å låne og å lære ifra hverandre?

Endret av guardianpegasus
Lenke til kommentar
det eneste jeg er litt skeptisk til er det nye helsesystemet. betyr det at du ikke har tilgang til pots slik som før? hva fører dette til? vil du tåle mer? er det lettere å holde seg i live? vil hardcore forsvinne?

 

Du har pots også. Globes er der bare for å fremme gameplay og fart, slik at man ikke må til byen hele tiden for å kjøpe mer pots osv. pots er hovedsakelig nå for bosser.

 

Blizz sier de godt kan tenke seg å lage hardcore igjen, men når bossene dreper spillere med én enkelt move, som å ta tak i dem og spisene hodene deres, så er det som Something Awful skrev... "OK... hardcore just got hilarious!"

 

Må si Hellgate er bedre enn dette her, og det er laget av orginale diablo utviklerne også. Det har sine feil men er egentlig ganske kult, rart det ikke har fått mer oppmerksomhet. Er jo det som egentlig er Diablo 3.

 

Øh... Blizzard North fikk fyken fordi Diablo 3 de jobbet på var for dårlig. Det er sansyneligvis Hellgate som er bygd oppå den, og hadde Diablo vært slik, ja så hadde fansen blitt forbannet. Om du er så glad i Hellgate så kan du jo spille det? Personlig synes jeg det suger.

 

De snakket mer om WoW en Diablo 3, imponerende

 

Blank løgn/overdrivelse. Tanken er å hente konsepter som fungerer ifra andre spill. Enorme deler av World of Warcraft hviler jo på Diablo 2's konsepter. Hvorfor skal man ikke fortsette å låne og å lære ifra hverandre?

 

Du har mange gode poeng, både i denne tråden og i andre d3 tråder, og jeg støtter deg 100%!

Lenke til kommentar
Øh... Blizzard North fikk fyken fordi Diablo 3 de jobbet på var for dårlig. Det er sansyneligvis Hellgate som er bygd oppå den, og hadde Diablo vært slik, ja så hadde fansen blitt forbannet.

 

Skulle likt å se en kilde til denne infoen.

 

35.000 signaturer på oppropet mot Diablo 3, de fleste hvorav ikke har peiling på hva de snakker om...

 

Du kommer med mange fine påstander. Jeg vet hva jeg signerte, og støtter det fortsatt.

Selvom det sikkert er en del som har signert kun for morroskyld, kan du ikke utelukke at 350000 er en del mennesker, som ønsker et annet diablo enn det som ble vist.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...