Gå til innhold

Wiki: For de som har lyst til å delta på wikien i beta-perioden (avsluttet)


Anbefalte innlegg

Det er kommet et par håndfulle henvendelser så langt fra brukere som har lyst til å være med å redigere og legge til artikler allerede nå. Dette er veldig positivt og jeg håper vi får til å legge til de fleste av dem så fort som mulig. Avventer svar fra Ueland, som i så fall må fikse det tekniske. Bruker på wikien er knyttet opp mot brukerdatabasen på forumet, så en måte å løse dette på kan da være at jeg oppretter en brukergruppe som jeg da flytter "betabrukere" over i.

 

Uansett, om dette blir en realitet, så er det viktig at vi koordinerer arbeidet og bruker denne tilbakemeldingskategorien for det den er verdt. Slik at vi ikke skaper for mye dobbeltarbeid. Det er bare til å sende meg en pm eller e-post om man er interessert :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er et par håndfull brukere flyttet over i en ny brukergruppe kalt "wikibrukere". De vil få tilgang til å logge inn og delta på wikien. Man bruker innloggingsnavn og passord fra forumet.

 

I skrivende stund er det ikke mulig å logge inn, det gjøres så fort Ueland klikker på et par knapper. Skal sende ut beskjed til folket så fort det er gjort :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 8 måneder senere...

Nå som wikien er åpnet for alle, kan denne tråden de-stickies. Skulle noen lure på hvordan man får tilgang til wikien, så skal det bare være å logge inn med samme brukernavn og passord som på forumet. Men jeg gjør oppmerksom på at dersom man har endret visningsnavnet sitt, må man fortsatt bruke brukernavnet man først registrerte seg med på forumet. Visning- og brukernavn er nemlig to forskjellige ting, der førstnevnte er "just for show" og sistnevnte brukes som en ID til brukerkontoen din.

Endret av Skagen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...