Gå til innhold

Nytt Harry Potter-spill på vei (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det største problemet med spillet er vel at man egentlig ikke gjør noe. Er for mye pek-og-klikk, i hvertfall i de to første.

 

Gjør ting litt kjedelig, også fordi det er mye som skiller seg fra historien. Altså, jeg tror Harry Potter gir beng i sjokoladefroskkort når han er elleve år og skal bli drept av grusomme planter som kan slås ut ved å peke og klikke på dem. :)

Lenke til kommentar

Kan være at jeg tar feil, men jeg syns å huske et godt harry potter spill. Trur det var det første. Ja, jeg vet at lisens spill ikke bruker å være noe gode, men jeg tror det var helt ok . Kan være at jeg var for ung til å bry meg om noe kvalitet, men jeg husker i alle fall at jeg syns det var artig, selv om det var ferdi spilt på en dag. : )

Lenke til kommentar
Ååh, jeg drømmer fortsatt om et Galtvort spill i GTA stil :dontgetit:

 

Ååh jeg drømmer fremdeles om at de fjerner de forbanna teite oversetningene de har på navnene i Harry Potter.

 

Hvordan hadde Ringenes Herre blitt på norsk hvis du fulgte Ole og Anskar på deres tur til Dommedags fjellet for å ta knerten på en ond ring, hvor de fikk hjelp på veien av trollmannen Godtfred og kongearvingen Anton.

 

Måtte bare si det :)

 

Men uansett.

 

EA's forsøk på å gjennskape Harry Potter universet har vel vært med litt bedre resultater enn anntatt, eller, man viste vel at spillet kom til å bli rimelig dårlig.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Huff. Enda et spill å bli skuffet over :( Eller kanskje de får det til denne gangen.

 

De kunne ha lært mye av Bully. Det er veldig likt GTA på mange måter, men foregår på en skole og delvis i byen rundt. Hater å innrømme det da jeg gikk lei Hairy Pothead allerede i tredje bok, men en Harry Potter-versjon av Bully kunne faktisk blitt bra. :)

Det der var akkurat det jeg tenkte når jeg spilte Bully, hvorfor er ikke Potter spillene slik? Føniksorden-spillet var et lite steg i riktig retning, men det var alt for lite å gjøre. Galtwort/Hogwarts var ikke særlig spennende å utforske i det spillet (korridorer, korridorer og atter korridorer!), og det var ikke mye annet å gjøre heller. Dette spillet er den eneste sjangsen de får for å få laget et skikklig Hogwarts-spill basert på filmene/bøkene.

 

Når det kommer til norsk/engelsk debatten ser jeg ikke problemet. Leser alltid Harry Potter på engelsk, og filmene ser jeg og selvfølgelig på engelsk, uten tekst. Men når jeg var elleve år og leste den aller første boka for første gang, satte jeg nok pris på oversettelser som (for det meste) ikke ødela poenget for en norsk gutt med da begrensede engelskunnskaper.

Endret av jhbolle
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...