Gå til innhold

The Force Unleashed får slippdato (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøper dette spillet den dagen det forhåpentligvis kommer til PC. I følge ryktene skal Lucas Arts ha sagt ved flere anledninger at spillet definitivt ikke blir å komme i en PC-utgave, men det får tiden vise. Vet at underskriftskampenjen i protest mot det har oppnådd over 20000 online-signaturer.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Dette skal nok skaffes til X360. Fysikken er jo helt syk, og kunne godt kjøpt spillet bare på grunn av det. Men jeg liker også Star Wars spill, så dette spillet er et must for meg.

Lenke til kommentar

Det beste hadde vært å ha det på pc, helt klart, og jeg blir ikke sjokkert om det kommer til pc noe seinere, da "Kun på Xbox" titler gjerne finner veien dit til slutt, da gjerne med litt ekstra stæsj i tillegg. ;) For meg spiller det uansett ingen trille, da sjansene for å finne Elvis dansende naken i Tøyenparken er større enn at det ville ha fungert på min pc overhodet. :p

Endret av Nielsen75
Lenke til kommentar
Jeg er så dritt lei av at Lucasarts støtt og stadig vender ryggen til PCgamere når det tross alt var de som var med på og gjøre LA så store som de er idag! Jeg begynner og mista alt den respekten som jeg har hatt for LA siden de startet og lage spill.

Get used to it!

 

LA vendte Amiga-gamerne ryggen for lenge siden...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Forbanna

 

Må vel kjøpe enda en konsoll bare for dette

 

Ser ikke for meg at det blir like underholdende på wii som på xbox360/PS3

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...