Gå til innhold

EA kunngjør The Sims 3 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:ermm: Det slår aldri feil. Hver gang det er en eller annen nyhet om The Sims, er det alltid en hel haug med folk som må komme dragende med visvass om melking.

 

Det er ingen som tvinger dere til å kjøpe produktene. Disse [tilleggs[ produktene har tydeligvis verdi for de svært mange som ønsker å kjøpe dem, og de som er fornøyd med basispakken klarer seg lenge med den.

 

Så hva i all verden er problemet? Sikkert greit å få utløp for trangen til å disse EA, men ærlig talt - det må da finnes *gode* grunne til å disse dem?

Lenke til kommentar
Og her melkes det enda mer. Kommer vel 10 expansions til denne også. Kan jo selfølgelig ikke legge alt inn med en gang, det er jo ikke lønnsomt.

Utvidelse pakker kommer på grunn av folk vill ha det.

 

Uansett har jeg selv hatt problemer med de fleste data spill fra før Vista kom.

(bruker vista hvis du lurte)

 

Og folk har jo også forskjellige syn, noen synes Halo serien er melket selv om Metal Gear har kommet til 7++ spillet ;)

 

Synes EA bør slutte å ta betalt for expansions pakkene og heller legge de ut gratis på nette. (min mening) :yes:

Lenke til kommentar

At de lager Sims3 er helt greit det. Både eneren og toeren var gode spill uten tvil, og om de ønsker å melke et godt produkt så betyr ikke det noe annet enn at de vet å gjøre forretning ut av suksess. Når folk faktisk kjøper 10 ekspansjonspakker så må de jo gjerne lage dem. Jeg fikk aldri inntrykk av at Sim2 for eksempel var spartsomt med features i hovedpakken på noen måte. Heller tvert imot i grunn.

 

-Stigma

Lenke til kommentar

typisk...

 

når det kommer artikler om slike spill, så er det alltid 4 typer mennesker som skriver.

 

1: de som liker spillet

2: de som klager over "melking" av franchisen

3: de som klager over de som klager av "melking" av franchisen

4: de som er som meg som klager på dem som anklager utvikler for melking.

 

Ser ikke noe imot at de skal fortsette å melke franchisen. selskaper vil tjene penger og fansen vil fortsette med spillet dem liker.

Lenke til kommentar
hva menes med å melke??

 

Jeg syns Sims 3 høres bra ut.

Grafikken ser bedre ut.

Sa de ikke at det ikke skulle kome tillekspakker til dette spillet. Syns jeg leste det et sted.

 

Det er en metafor da. Klarer du å se for deg en bondekone som melker jura til kuen for å få ut melk? Når det blir tomt så vil bondekona presse litt ekstra hard og lenge for å få ut de siste dråpene med melk. Alså melking...

 

Og i datasammenheng kan vi ta for oss The Sims. Noen som tydeligvis anklager utvikler for å drive med melking når de fortsetter å gi ut nye sims spill og 10talls ekstrapakker til hvert sims spill...Bare for å presse ut mest mulig penger....Melking med andre ord...

Lenke til kommentar

Skjønner, men at de driver å lager ekstapakker er vel bare bra? Skulle det vært gratis da eller?

Det syns ikke jeg. Det hadde vært kult, men da hadde de jo ikke tjent noe penger da :S

Koster vel en del å lage de ekstrapakkene. Det er vel ikke en dårlig greia at de lager ekstrapakker?

Lenke til kommentar

De kunne ha gjort som i The Movies. Hele poenget er å drive et filmstudio, så selvsagt kan du lage dine egne filmer. Disse filmene kan legges ut på hjemmesiden til spillet så andre kan anmelde dem. Dette igjen gir det virtuelle penger du igjen kan bruke til å kjøpe ting til studioet ditt, som flere kostymer, rekvisitter og så videre. Jeg synes det er en genial løsning. Det koster ikke "ekte" penger å kjøpe noe som helst av det, og du får akkurat det du vil ha. Hvorfor betale blodpris for en tilleggspakke om det bare er en liten del av den du er interessert it? I stedet for du penger til å bruke på spillet ved å faktisk spille det. :)

 

Men det kunne vært verre. Det er en rekke spill på xboks360 der du kan betale og laste ned ting som allerede er i spillet i utgangspunktet for å slippe å åpne dem på vanlig måte. Dessuten har vi jo hesterustningen i Oblivion... :p

Lenke til kommentar

Herlig at de slipper disse spillene og expansionene strategisk med ett års intervall, så slipper jeg å måtte tenke for mye på hva jeg må kjøpe til søssa til jul i år og :p

 

Personlig bryr jeg meg ikke så mye, vet at mangen synest det er et bra spill, og det er da dyktig laget. Jeg selv klarte vel å underholde meg selv i knappe 10 minutter får jeg måtte skru av pcen på enern'.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...