Gå til innhold

Sniktitt på Saints Row 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Fin sniktitt, ser også frem til dette spillet på tross av at GTA IV er rett rundt hjørnet. Jeg blir dog litt skuffet dersom man må gå gjennom character creation på tross av at man har savegamet fra Saint Row liggende på disk, ettersom jeg i alle fall kunne tenkt meg å fortsette historien med samme karakter som sist gang.

 

Mitt største ønske for oppfølgeren er dog en bunnsolid framerate, for sist gang gikk det litt vel mye i rykk og napp, noe som ødela mye av spillgleden for meg.

 

Ser uansett frem til å returnere til Stillwater etter at jeg har lagt Liberty City for mine føtter.

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar

Fin sniktitt, ja. Ser fram til dette da jeg koste meg stort med det første Saints Row. Passer godt at GTAIV og SR2 kommer med litt mellomrom, så får man forhåpentligvis spillt fra seg i Liberty City før man inntar Stillwater.

 

Enig med GangsterPanda om framerate. Virker som om de slapp SR litt vel tidlig og ikke utga noen(?/nok) patcher i ettertid

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Jeg gleder meg veldig, men jeg håper ikke Saints Row har bestemt seg for å etterlikne GTA San Andreas ved å introdusere masse elementer fra Sims i spillet sitt. Jeg vil skyte og sprenge ting i luften, ikke innrede bad og kjøkken, uansett hvor mange homies det gir meg. Gleder meg veldig til multiplayerdelen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Hvis det blir i tillegg er det bare jo bare en bra ting.

Nja... hos en som synes "spis eller du mister muskler" eller den sinnsykt monotone treningen i GTA SA var møkk kjedelig, så er det ikke så kult hvis det kommer masse sånt også i Saints Row. Jo mindre grind, jo bedre. Men for all del, hvis det bare er å kjøpe masse stæsj for pengene du har fått og ellers ikke noen sims-liknende greier, så er det forsåvidt ok.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
SR 2 vil _aldri_ slå GTA IV uansett.. Greit at de vil utfordre, men de vil aldri vinne

Jeg synes SR var morsommere enn GTA. Greit nok, SR hadde ikke like bra humor, var ikke like stort, hadde ikke fått med seg like mye kjendiser (naturlig nok) men var også kjemisk renset for grind. Vi slapp å spise, slapp å trene, slapp å øve på å holde pusten, eller ødelegge X-tasten på tredemølle (!!). I tillegg brakte spillet ganske mye nytt og moro til bordet, som f.eks kart som hele tiden fant den raskeste veien fra A til B (nedtur for de som elsker å pugge virituelle kart, opptur for alle oss andre), muligheter for å sikte under drive-by, og de gjorde pimpingmissions morsomt, i motsetning til i GTA der de bare var taxi missions med lettkledde damer. Det at grafikken til dels virket litt halvferdig med en del "hull" trakk riktignok ned. For ikke å snakke om at så og si hvert eneste side quest faktisk var kjekk, og ikke bare et nødvendig onde for å runde spillet. (spesielt var Insurance Fraud moro moro)

 

Det at de hadde orginal musikk til spillet var også en spenstig vri, det at man kunne kjøpe egen musikk og "vinne" ved å finne CD-er, var også et pluss. (Don´t fuck me like your wife med Aisha :love:)

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar
SR 2 vil _aldri_ slå GTA IV uansett.. Greit at de vil utfordre, men de vil aldri vinne

Howdaknow?

 

How i know?

 

jo.. fordi, R* har så mye mer erfaring med free roman spill som GTA. Alle andre spill som har utfordret GTA har failet, og jeg tror også SR2 vil faile, men jeg vil kjøpe det uansett! Bare elsker spill med masse frihet. Men som sagt tror jeg ingen vil ta ifra R* tittelen som beste free roman(helt sikkert skrevet feil) spill.

Lenke til kommentar

@Nandez

 

Jeg har spilt samtlige GTA spill i serien og Saints Row 1. Kan trygt si jeg likte Saints Row 1 bedre enn noen av GTA spillene. Rockstar skal gjøre mange endringer fra GTA San Andreas til GTA IV hvis det skal fenge meg. Håper at "the sims" denne gangen holder seg langt unna GTA IV og heller ikke blir innført i Saints Row 2.

Lenke til kommentar

Åh, dette tror jeg bli knæll. Skal bli spennende å se hvordan det står seg mot GTA IV på slutten av året, men jeg mistenker at SR2 blir en sterk konkurrent.

Og jeg må bare skryte av alle utviklere som gidder å fokusere på samarbeidsmodus, og spesielt i spill som dette. Gleder meg som en gris til å fise rundt med en kompis i passasjersetet/på taket og lage Hell On Earth.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...