Gå til innhold

Kooperativt spill i Fable 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg humrer når jeg ser bildet hvor helten hopper over gjerdet. Har fremdeles ymse minner fra tiden før Fable kom ut, og hvordan folk reagerte når skjermbilder av inngjerda stier ble sluppet ut. Nei, nei, selvsagt kunne man gå utenfor gjerdene, det var jo det Peter hadde lovet...

 

Får bare håpe at det ikke går altfor lang tid før spillet kommer på PC etter at Xbox-gjengen får det.

Lenke til kommentar

Haaper det blir en grei historie denne gangen, da. Sist gang foolte jeg meg saa sykt ensom da jeg loopte rundt i de skogene, og historien var rett og slett laber. Greit nok at grafikken blir bra og slikt, men det holder ikke for meg. Skuffer fable like mye som forrige gjorde paa historiefortellingen er det glemmesak at jeg kjooper det...

 

Uenig med de fleste her, dette ser jeg ikke egentlig frem til, men spennende kan det bli om de faar det til. Fable 1 har langt fra den innlevelsen og historien jeg mener man skal ha i et godt rollespill. Foolte jeg bare loopte rundt og slaktet mobs hele tiden, ikke i naerheten av stemningen og foolelsen jeg faar i spill som Gothic.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...