Gå til innhold

– Gjennombruddsår for PS3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får berre håpa at dei satsar på ei skikkelig god online løysing no då.

Home?

Hvis det blir eneste Sony satser på så blir det stusselig. Jeg er totalt uinteressert i hele Home-konseptet. Jeg vil ha standard gode online-muligheter lik det man får på pc eller en viss konkurrent. Ikke f om jeg vil presses inn i noe S(econd)ony Life greier når jeg skal spille litt.

 

Og nei jeg disser ikke Home per def, jeg sier bare at det ikke er noe for meg.

Lenke til kommentar
– Kombinasjonen mellom godt konsollsalg, Blu-rays dominans og gode spill peker mot at 2008 blir et gjennombruddsår for PS3.

 

Eneste blu-ray dominerer er spesielt intereserte markedet, det er fremdeles den vanlige DVDen som kjører løpet. Det samme gjelder spillene, eneste jeg leser om kommende spill til PS3 som blir å rocke er enten oppfølgere til tidligere serier eller "fyll Glomma med blod" spill som en vis konkurent og har. Jeg ser ikke så mye nytt annet enn Africa og LittleBigPlanet og de spillene tviler jeg alene har nok kraft til å sprenge grenser.

 

Jeg leser hele tiden at dette blir et Sony år men ser ikke helt et vanntett argument for at det blir et Sony år. Samt at det ble spådd frem til rundt september 2007 at 2007 skulle være Sony's år for den skulle knuse alle når den ble lansert i Mars og det skulle skje i løpet av 2007. Beklager men jeg har litt vansker å tro på spåmenn som har en slik stor feilprosent.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Jeg er nesten 100% sikker på at dette blir PS3 sitt år! Xbox 360 synes jeg dessverre har spilt ut sine sterkeste kort i 2007, og at den ikke kommer til å holde følge med PS3. PS3 har en del flere system-sellers i form av spill + Blu-Ray som nok også kommer til å hjelpe på!

 

 

Kilde til dette?

 

Hvis ps3 noen gang får så bra onlinetjeneste som xbox360 har, og så mange bra spill,

så hopper jeg rett over til ps3, nok sagt :]

Endret av Slettet-uVTr2vDm
Lenke til kommentar

Ingen kan nekte for at det her året blir bedre for ps3 enn ifjor ihvertfall:)

hvis noen nekter for det er de dumme som f:p

 

Og poster over meg, definer gode spill? for jeg syns xbox har et mens ps3 har 10 minst, som er skikkelig gode. bare skjønner ikke helt vinkelen til folk som tror at bare 360 har gode spill. det er så smak sak

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Greit Akrabra, rems opp disse spillene du mener er gode,

så jeg kan få se :]

Kan være jeg er enig.

Men jeg vil tru at når man sier "gode spill" så ser man kanskje litt på hva slags anmeldelser de får? Usikker der, men jeg sitter hvertfall

med 10 gode 360spill rett til venstre for meg ! ;]

Lenke til kommentar
– Kombinasjonen mellom godt konsollsalg, Blu-rays dominans og gode spill peker mot at 2008 blir et gjennombruddsår for PS3.

 

Eneste blu-ray dominerer er spesielt intereserte markedet, det er fremdeles den vanlige DVDen som kjører løpet. Det samme gjelder spillene, eneste jeg leser om kommende spill til PS3 som blir å rocke er enten oppfølgere til tidligere serier eller "fyll Glomma med blod" spill som en vis konkurent og har. Jeg ser ikke så mye nytt annet enn Africa og LittleBigPlanet og de spillene tviler jeg alene har nok kraft til å sprenge grenser.

 

Jeg leser hele tiden at dette blir et Sony år men ser ikke helt et vanntett argument for at det blir et Sony år. Samt at det ble spådd frem til rundt september 2007 at 2007 skulle være Sony's år for den skulle knuse alle når den ble lansert i Mars og det skulle skje i løpet av 2007. Beklager men jeg har litt vansker å tro på spåmenn som har en slik stor feilprosent.

 

Nå har du sikkert ikke Playstation 3 engang så du vet ikke hvordan Blu-ray er ? :) Kan trygt si at Blu-ray selger veldig mye. Drar du innom Elkjøp og Lefdal også så er det stort fokus på Blu-ray nå.

Folk flest sitter hjemme med en HDTV og da blir det for dårlig med DVD. Er der Blu-ray kommer inn og gir deg perfekt 1920x1080 bilde. Vil si Norge går gal over HD TV`er nå og HD filmer. DVDer får du slengt etter deg nå til 40kr stket, begynner å bli litt VHS preg over det.

 

Hvis det blir eneste Sony satser på så blir det stusselig. Jeg er totalt uinteressert i hele Home-konseptet. Jeg vil ha standard gode online-muligheter lik det man får på pc eller en viss konkurrent. Ikke f om jeg vil presses inn i noe S(econd)ony Life greier når jeg skal spille litt.

 

Og nei jeg disser ikke Home per def, jeg sier bare at det ikke er noe for meg.

 

Den har da lik mange muligheter som på PC, eller rettere sagt Steam siden det er eneste plattformen på PC hvor du kan sende ingame messages mellom spillere mens man spiller. Var sikkert det du tenkte på ? For det kommer med Home lanseringen.

Du trenger ikke innpå HOME i det hele tatt, Home er en gratis mulighet for deg som bruker hvis du vil bruke tjenesten. Det er valgfritt !

Endret av Avean
Lenke til kommentar

PS3 i 2007 sleit med dårlig spillbibliotek, svakere på multiplattform spill, både Wii og 360 var ute alt, prisen var høy, Blu Ray var hadde ikke vunnet. 360 brukte de fleste killer-tittlene som Halo 3, PGR 4, Bioshock, Mass Effect osv. Wii brukte MP3 og Galaxy, mens PS3 kun kjørte på med nye titler som var fullstendig ukjente som Uncharted, Resistance, Motorstorm, Warhawk osv. Wii er det ikke noe snakk om engang, den selger uansett, jeg tipper også denne kommer til å selge mer enn PS3 og 360 tilsammen dette året.

PS3 bør klare seg bra i 2008 nå som Blu Ray har vunnet, killer-tittlene kommer, Multiplatform begynner å bli ganske like. In Game XMB kommer i løpet av året, Dualshock 3 kommer snart. Da er det ikke mye å klage over. Prisen er heller ikke så høy som folk skal ha det til heller.

Lenke til kommentar
Hvis det blir eneste Sony satser på så blir det stusselig. Jeg er totalt uinteressert i hele Home-konseptet. Jeg vil ha standard gode online-muligheter lik det man får på pc eller en viss konkurrent. Ikke f om jeg vil presses inn i noe S(econd)ony Life greier når jeg skal spille litt.

 

Og nei jeg disser ikke Home per def, jeg sier bare at det ikke er noe for meg.

 

Den har da lik mange muligheter som på PC, eller rettere sagt Steam siden det er eneste plattformen på PC hvor du kan sende ingame messages mellom spillere mens man spiller. Var sikkert det du tenkte på ? For det kommer med Home lanseringen.

Du trenger ikke innpå HOME i det hele tatt, Home er en gratis mulighet for deg som bruker hvis du vil bruke tjenesten. Det er valgfritt !

Ikke steam jeg tenkte på nei. Husker ikke navnet på programmet men det er ett system som man kan bruke til så og si alle spill på pc. Man ser vennene sine og kan sende meldinger og snakek med den mens man spiller etc etc. Sist jeg så det var det bedre enn xbox-live.

 

Og ja jeg vet at Home er valgfritt, men håper ikke Sony fokuserer utelukkende på Home og glemmer oss som ikke er interessert i Home.

 

PS! I min vennekrets er det til sammen kjøpt inn 5Blu-ray-filmer til nå. Og det er det meg og _en_ annen kompis som står for. De fleste jeg kjenner vet ikke hva Blu-ray er for noe en gang. Så og påstå at Norge er gale etter blu-ray er dagens overdrivelse.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

 

Litt løs tolkning av "folk flest" her, kanskje. Entusiaster samt folk som har kjøpt ny TV i løpet av de to siste årene sitter med HD nå. Folk flest gjør det ikke.

 

Enig.

DVD funker helt fett på min 42" fullhd.

Og hvis disse "folk flest" har hdtv så har de vel også en pc som

kan spille og streame hdfilmer? ;]

Siden "folk flest" er så rike og har alt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...