Gå til innhold

Final Fantasy snart på PSP


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv dette spillet (jeg bor i Japan), og har kun en ting aa si. GLED DERE!!!! Dette spillet er ett av de beste spillene jeg noensinne har spillt, til og med paa linje med den originale FFVII, og slutten er noe av det syyykeste jeg noensinne har opplevd som spiller. Som sagt, GLED DERE!

 

Kan godt legge opp en brukeranmeldelse av spillet om dere er interessert, basert paa den japanske utgaven selvsagt ;)

Lenke til kommentar

For å si det mildt: Final Fantasy VII er grunnen til at jeg hele tatt liker spill overhodet, dette er spillet ALLE spill må sammenlignes mot. Det er EPISKT.

 

Dette her skal jeg så jævlig ha meg !!! Kjøper to eksemplarer, ett for å henge og ramme inn på veggen i hvitt gull.

Lenke til kommentar
Har selv dette spillet (jeg bor i Japan), og har kun en ting aa si. GLED DERE!!!! Dette spillet er ett av de beste spillene jeg noensinne har spillt, til og med paa linje med den originale FFVII, og slutten er noe av det syyykeste jeg noensinne har opplevd som spiller. Som sagt, GLED DERE!

 

Kan godt legge opp en brukeranmeldelse av spillet om dere er interessert, basert paa den japanske utgaven selvsagt ;)

Prøv å legg opp en brukeranmeldelse det ville vært supert. Dette er det nest mest etterlengte PSP spillet for meg, etter KH: Birth by Sleep. (Mere info om KH her: http://www.pspfanboy.com/category/kingdom-hearts/)

Endret av Erik1992
Lenke til kommentar

Det er slike spill PSPen sårt trenger. Til nå har det vært et labert spillutvalg til den, deriblant mange remakes. Spørs om ikke salgstallene til PSPen skyter seg forbi DSen til våren pga dette, og spillutviklere dermed åpner øynene og satser mer på å utvikle nyskapende spill til PSPen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...