Gå til innhold

KDE 4.0 er lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
KDE er for både Linux- og UNIX-systemer.
Ja, hadde kanskje vært en idé å skrive Unix og Unix-lignende systemer i artikkelen. Sånn det står nå, bidrar det til misoppfatningen at GNU/Linux er en Unix-variant.

 

Fint at de har fått en egen filbehandler, nettleser og filbehandler i ett er ikke den beste løsningen.

Lenke til kommentar
Hvordan har det seg at jeg kan lese to kommentarer / innlegg til denne artikkelen under selve artikkelen, men når jeg er her inne (etter å ha trykket "Delta selv i forumet") så er alle innleggene plutselig borte? :dontgetit:

Diskusjonstråden til artikkelen ble publisert ved en feil, da artikkelen enda ikke var publisert. Jeg satt derfor tråden som usynlig, og når artikkelen ble publisert satt jeg de to postene som omhandlet dette som usynlig. Jeg hadde ikke regnet med at postene fortsatt ville dukke opp fra artikkelen, så jeg setter de som synlige i forumet igjen.

 

Ser ikke ut til at bug'en med at upubliserte artikler kan lese av hvem som helst er løst enda :(
Endret av Dahl
La til quote fra Skinney
Lenke til kommentar
Etter at jeg har lest litt mer om KDE4 blant annet her så ser jeg mange nye nytteprogrammer/nyttefunksjoner i KDE. KDE ser mer og mer aktuelt ut for nybegynnere og skoler. Dette må bare prøves. (artikkelen kunne godt tatt opp flere av nyhetene)

 

Kan hende jeg skriver en artikkel som ser litt nærmere på KDE 4.0 etter jeg er ferdig med Fedora 8. Var derfor jeg ikke skrev artikkelen så veldig omfattende. Skal snart teste ut LiveCDen så får vi se :)

Lenke til kommentar

Brukertester av KDE4 bør vel vente til 4.1, utviklerne understreker jo at KDE4.0 ikke er ment å erstatte 3.5 for vanlige brukere.

Kan gjerne få både i pose og sekk, men blir helt feil å vurdere KDE4 utifra 4.0, så er vel kanskje best og heller gå grundigere til verks når 4.1 osv. kommer?

Lenke til kommentar
Brukertester av KDE4 bør vel vente til 4.1, utviklerne understreker jo at KDE4.0 ikke er ment å erstatte 3.5 for vanlige brukere.

Kan gjerne få både i pose og sekk, men blir helt feil å vurdere KDE4 utifra 4.0, så er vel kanskje best og heller gå grundigere til verks når 4.1 osv. kommer?

 

Sniktitt da ;-) 4.1 vil nok ikke være ute på minst 6 måneder, selv om jeg tror det er nærmere 8 måneder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...