Gå til innhold

Vader og Yoda lånes ut


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kult, men synd X360 får Joda istedet for Darth Vader da. Vader er jo så mye kulere. Hadde som sagt vært bedre om de hadde fått begge personene i begge formatene.

Litt enig i det, men de fortsetter jo bare trenden fra 2'ern, hvor GC, PS2 og Xbox fikk henholdsvis Link, Heihachi og Spawn som eksklusive personer. Litt dustete egentlig, men sånn er det.

 

Men jeg må jo si at dette er grunn nok alene til å kjøpe PS3, da. :) Hvis spillet viser seg å bli bra, også da, selvfølgelig... ;)

Lenke til kommentar

Artig, sjølv om eg som PS3-eigar ville foretrekt Yoda. ;)

 

Det blir litt urettferdig for dei andre karakterane då, sidan Yoda og Vader er sånn om lag 4000 gongar so mektige som alle dei andre til saman. Sjølv om ein ser vekk i frå superrefleksane, og alle dei "force"-kreftene som kan drepe dei på trygg avstand, vil lyssverd vere eit relativt stort fortrinn framfor middelaldervåpna dei andre har.

 

Tippar dei må gjere nokre grep for å balansere det, ja. :p

 

Kay

Lenke til kommentar

Altså, de gir litt blanke i hvordan vi Star Wars-fans mener at det skulle være. På slutten av trailern står Vader og han samurai-duden sverd mot sverd og måler krefter. Hvordan ville det egentlig gått med en katana som ble presset inn i en lyssabel? Nei, det er nok Soulcalibur-ifiserte versjoner av Yoda og Vader vi får. Det er ikke et Star Wars spill...

Lenke til kommentar

Synes det er veldig morsomt når slike figurer blir med i slåssespill. Får bare håpe det blir mulig å spille som begge uten å måtte kjøpe to versjoner av spillet (til forskjellige konsoller).

 

Var ikke Master Chief også med i et av de forrige spillene?

Er nok Nicole I Dead or Alive 4 du tenker på :)

 

Er alle de tre også med i 4-en?

Det hadde i så fall vært overraskende. Spesielt med tanke på at Link er en Nintendo-figur.

Lenke til kommentar

Haha, likte slutten. "SOUL CALIBUR FOUR!!!" Akkurat som på 50-tallet, da man skrek ut hva tittelen var.

 

Uansett, jeg har egentlig ikke lagt så mye vekt på SC serien. Vet at Yoshimuitsu (vet ikke om det er riktig stavet) fra Tekken er med.

 

Koselig at utviklerne deler karakterer med hverandre, akkurat som Bungie og Team Ninja.

Lenke til kommentar
Var ikke Master Chief også med i et av de forrige spillene?

Er nok Nicole I Dead or Alive 4 du tenker på :)

Ja, Dead or Alive var det ja. Men "Nicole" som Master Chief? Hørtes skremmende ut som et jentenavn, og det går ikke. :wee: Mer mann enn Master Chief blir man ikke.

 

"SÅ KARIBU 4" blir vel å teste ut. Blir nok Yoda på meg. ;)

Lenke til kommentar
Var ikke Master Chief også med i et av de forrige spillene?

Er nok Nicole I Dead or Alive 4 du tenker på :)

Ja, Dead or Alive var det ja. Men "Nicole" som Master Chief? Hørtes skremmende ut som et jentenavn, og det går ikke. :wee: Mer mann enn Master Chief blir man ikke.

Men så var det ikke Master Chief som var med i DoA4, heller, da, men en kvinnelig Spartan. Med navn Nicole. ;)

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...