Gå til innhold

Blizzard bekrefter nytt prosjekt (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ifølge han fyren her så har de såvidt startet utviklingen med en liten gruppe stjerneutviklere fra WoW. Han opperer med 2014 som utgivelsesår, begrunnelsen er at de brukte 7 år på WoW.

 

http://www.gamingsteve.com/archives/2007/1...ave-details.php

 

Liker forøvrig tanken til han i den ene kommentaren med en Lost Vikings MMO.

Endret av teaspoon
Lenke til kommentar

Selv om de kanskje klarer å kutte ned på tiden, håper jeg de ikke kutter ned på innholdet, eller kvaliteten i spillet.

 

Hvordan ser /håper dere det ser ut forresten?

 

Jeg håper det blir en slags blanding Oblivion/WoW, kan kalle det Obliwow. At man ser det i første person, og at det er liksom på den tiden med magi og våpen, urgamle legender og konger som sloss for herredømme. Alltid kjekt å spille slikt, fremfor skyt, skyt litt til, skyt igjen og så spør og så loote og drepe alle n00bs som er i level 1, og så briefe med sin gode uber-ancient-special-skryte-edition-armor og tilhørende våpen.

Lenke til kommentar
De brukte 7år på WoW ja, men jeg antar at de har litt mer cash å jobbe med nå og kan jobbe med ett større team enn de brukte den gang, og således kutte ned litt på tiden?

 

Kanskje. Men de har vel aldri hatt så mange store prosjekter på gang som nettopp nå?

 

Virker i hvert fall som at Blizzard ønsker å ta over hele MMORPG markedet. Kunne heller tenkt meg noe med single player fra den kanten, men online spill gir visst mer penger i kassa dessverre.

Lenke til kommentar

Blizzard har faktisk anonsert etter folk dette prosjektet siden våren 2006. At ingen oppdaget det før nå er jo helt merkelig.

 

Uansett, alle skjønner jo at det kommer til å bli noe Blizzard vet fungerer:

* Starcraft II er jo på vei og vil vel således kanskje ikke aktualisere en MMO i den serien med det første

* Diablo er jo en kjempeverden å ta av.. men kan den bli en MMO?

Lenke til kommentar

Det blir nok ca samme prisen. 100kr mnd er ikke dyrt egentlig. det er jo ca samme pris som en kinobillett, og hvor mye glede gir den deg? max 3 timer for en forbanna lang film (men denne diskusjonen er tatt før)

 

Gamle spill må nødvendigivs lide. når dette spillet evt. kommer ut er WOW ca 10 år gammelt(?) hvis man antar at lanseringsestimatet på 2014 stemmer.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...