Gå til innhold

Her er Nokias nye menyer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes du Nokias menyer på smarttelefoner er kjedelige? Da bør du glede deg til neste år.

 

Les mer

 

Hvor mye betalte Nokia for at dere skulle vise reklamefilmen deres? Og man trenger da slettes ikke gå rundt å vente på disse menyene. Dette er jo hva UIQ går ut på. Men det er vel feil produsent som leverer disse telefonene, så da så...

Lenke til kommentar

Dette var en av de gledligste mobilnyhetene på lenge. Dette så lekkert ut, Nokia hinter kanskje til at de vil komme med GPS, "YouTube-støtte" (ikke at det er spesielt da), berøringsskjerm (det er jo allerede kjent) og mobiltelefoner i mange nye utforminger. Selv om ikke selve mobiltelefonen eksisterer, så kan det vel hende funksjonene vil komme?

 

Jeg har vært SE-eier en stund fordi Nokia ikke har TS på mobiltelefonene sine, noe jeg synes er svært viktig. Men jeg skulle gjerne hatt en Nokia, fordi jeg synes de lager bedre mobiltelefoner med nyere teknologi. Nå ser det kanskje ut til at jeg kan gå over til Nokia :D

 

Solbrillene til han fyren var stilige. Ray-Ban Wayfarer :D

Lenke til kommentar
Vel, kanskje å kaste stein i glasshus men håper at de kommer med mobiler uten touchscreen også, på alt jeg har sett så tar det ingenting før hele skjermen er full av fingeravtrykk og ser fæl ut hvis man ikke passer på det som en nyfrelst kristen.

 

På en slik telefon så kjøper du selvfølgelig screenprotector. Og når skjermen er full av riper og annet dritt, bytter du det ut med en ny. Eneste jeg kan klage på når det gjelder SE sine touchscreentelefoner, er at de ikke kommer med ferdigmontert screenprotector. Trykkfølsom skjerm er genialt, og at Nokia ikke er blitt straffet for at de ikke har dette skyldes nok meget smart markedsføring fra deres side. All ære for det.

Endret av poe
Lenke til kommentar

Nokia har flere TS-telefoner, men kommer selvfølgelig langt flere fremover nå.

 

Mobilen, samt innholdet på skjermen, er selvfølgelig ikke ekte eller på noen måte direkteinnspillt. Skjermbildene er generert, og mobilen er sannsynligvis ikke mer enn et skall.

 

Synes ikke det var noe særlig imponerende på denne videoen, alt som forventet. Regner med likevel at det blir utrolig bra..:) Håper bare Nokia har lært leksa og går rett på god ytelse og fin visuell stil.

Lenke til kommentar
Nokia har flere TS-telefoner, men kommer selvfølgelig langt flere fremover nå.

Mener du at Nokia har flere TS mobiltelefoner klare (som ikke er lansert) eller allerede kjente mobiltelefoner? Nokia har jo laget både 7700 og 7710, men ingen av dem kan vel kalles suksess? 7700 nådde aldri butikhyllene og 7710 er enorm, vissnok treg og ingen god mobiltelefon.

 

Men men. Communicator-serien har alltid vært stor, treg og alt det negative, men det kan virkelig ikke sies om E90. Så kanskje vi får se en super-utgave av 7710 som er mindre og mye bedre. Nokia har definitivt vist at de kan forbedre seg før :D

Lenke til kommentar

Var 77x0 og 6708 jeg hadde i tankene, ja :) I tillegg kan vi jo nevne Nxxx-serien, men det er jo dog ikke en telefon om man ikke er i nærheten av wlan.

 

Blir selvfølgelig meget annerledes med S60 Touch, det er forsåvidt bra. Her skal det uten tvil være mulig å gjøre alt uten stylus, noe jeg har ventet på lenge. Nokia viser nok en gang at de ikke slenger seg på bølgen eller nye trender før de har et ordentlig produkt.

 

Vil ikke kunne innstalleres på N82 eller noen annen eksisterende mobil.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...