Gå til innhold

Premiepotten for julekalenderen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ellers: Jøsseball for en imponerende liste! D300 og Alpha 700 kit!? Drøyt i en julekalender. :)

Dersom jeg vinner D300 og du A700, skal allerede nå bli enige om at vi bytter :D Forøvrig er jeg enig i at dette er en svært imponerende julekalender.

Selv om jeg godt kunne tenkt meg en A700 selv, så er det en avtale! ;)

Lenke til kommentar
Vinnerne finner dere i julekalenderen for neste dag (eller mandag, dersom det er en helg), men hvis det er ønske om det, kan vi selvfølgelig lage en egen liten sak på det.

 

Linken skal være rettet nå.

 

Jeg ser ikke noe om hvem som har vunnet dagen før?

 

Edit: Fant det. Måtte bare lese litt mer grundig.

Endret av Sofagrisen
Lenke til kommentar

Imponerende liste ja, store verdier som Adobe gir til kalenderen! Men teknisk sett så kan det lønne seg for dem i løpet. For om Ola Nordmann kjører pirat-kopi (fy deg ola nordmann... ;) hehe) av PS CS3 f.eks, så vinner han PS CS3. Han installerer den for at da kjører han 100% lovlig. Så når "CS4" kommer så kjøper han en billigere oppgradering. Vips har Adobe fått noen kroner. :)

 

Men ja, imponerende liste her. Flere produkter som jeg gjerne skulle vært vinner av.

Lenke til kommentar
Imponerende liste ja, store verdier som Adobe gir til kalenderen! Men teknisk sett så kan det lønne seg for dem i løpet. For om Ola Nordmann kjører pirat-kopi (fy deg ola nordmann... ;) hehe) av PS CS3 f.eks, så vinner han PS CS3. Han installerer den for at da kjører han 100% lovlig. Så når "CS4" kommer så kjøper han en billigere oppgradering. Vips har Adobe fått noen kroner. :)

 

Men ja, imponerende liste her. Flere produkter som jeg gjerne skulle vært vinner av.

Nå koster det ikke så veldig mye for Adobe å gi bort software utenom at de da kansje har mistet en kunde som kansje hadde kjøpt produktet.

Lenke til kommentar
Nå koster det ikke så veldig mye for Adobe å gi bort software utenom at de da kansje har mistet en kunde som kansje hadde kjøpt produktet.

 

Nesten det jeg sa. :) Produksjonskostnadene av CD, manualer i papir, esken og utsending til butikker er ikke så stor. Det er utviklingskostnadene som er store når det kommer til programvare.

 

Men har Adobe evt mistet en kunde ved at en kunde får programvaren i premien. Greit nok at han/henne har fått den gratis og da ikke betalt en krone for den. Men Hva om han/henne velger å oppgradere senere. Da får selskapet inn noen kroner. Og kanskje på neste oppgradering igjen.

 

Så jeg ser ikke at de har mistet en kunde, men at de heller kanskje har vunnet en kunde, samtidig som kunden har vunnet premien og får dermed programmet gratis. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ellers: Jøsseball for en imponerende liste! D300 og Alpha 700 kit!? Drøyt i en julekalender. :)

Dersom jeg vinner D300 og du A700, skal allerede nå bli enige om at vi bytter :D Forøvrig er jeg enig i at dette er en svært imponerende julekalender.

Selv om jeg godt kunne tenkt meg en A700 selv, så er det en avtale! ;)

Pokker. Ser ikke ut til at det blir D300 på meg, siden du åpenbart ikke vant den, Kim Are! ;) Da er det vel ikke noen vits for meg å vinne A700'en?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...