Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gid det hadde vært så vel at folk var tause. Når jeg var på venting for MR var det en brølape og en skravlepapegøye som satt og skvaldret til hverandre. I mellom dem satt den pene dattera til brølapen og en tom stol. Fordi det var så "langt" i mellom måtte de heve stemmen så det gneldret i hele rommet.

Endret av Tåkelur
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har alltid syns det er fint å sitte i stillhet på venterommer. Syns mennesker er fine på en måte når de sitter stille og tause.

Jeg foretrekker å være stille selv og da liker jeg at andre rundt meg også er stille. Men på offentlige steder er nok det for mye forlangt.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fett å få vite nå at det er jeg som har enqueten i dag. 18 minutter etter arbeidsdagens slutt. Den står ikke på lista mi (der står den derimot oppført på en journalist), og ingen har sagt et ord om at jeg skal gjøre den, og så gjør jeg meg klar til å dra, når noen sier jeg ikke kan dra før jeg har skrevet enqueten. Og jeg bare "Hæ? Enquet? Jeg skal da ikke skrive noen enquete?". Så ble det noen (les: en del) timer overtid i dag også. Halleluja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan jobbe overtid, men får ikke betalt for det uten at det trekkes fra arbeidsavklaringspengene. Kan vel tjene opptil 60 % av AAP-en eller 1G eller hva søren det er, jeg har ikke forsket så mye på det. Jeg tar ut timene jeg sitter overtid i avspasering slik at jeg kan begynne en time senere, slutte en time tidligere, eller bare ta meg en dag fri.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...