Gå til innhold

Slik gjør du dataentusiasten glad


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skrivefeil i artikkelen. Jeg siterer:

Fet minnepinne

En minnepinne er ikke bare en minnepinne for entusiastene. Den skal ha god ytelse, tåle en støyt og ha bra med lagringsplass. Det har Corsair Flash Voyager GT 4 GB, som koster fra ca 500 kroner. Eventuelt kan du sjekke ut versjonen med GT-etternavn, som har dårligere ytelse, men i tillegg lagrer det dobbelte til samme pris.

 

Slik jeg ser det har ikke 8GB-utgaven GT-etternavn, i motsetning til 4GB-utgaven. Teksten gir uttrykk for det motsatte :)

Lenke til kommentar

Noe folk må være obs på er Laechis musen fra Razer. Den har en stygg bug som gjør den praktisk talt ubrukelig frem til razerzone.com slipper en oppdatert driver.

 

Les om buggen her.

 

Musen er snazen den (har den selv), men eieren må pent vente til et driverslipp fra razer skal den brukes ordentlig.

 

Finally, we’re replicating in the lab the random occasional movement and should have news on this soon. This is different from suddenly looking up or looking down in a fast turn. This indicates that you’re using the mouse exceeding the maximum speed at which it can operate correctly; this could be something to do with your play style (very fast swipes) or surface compatibility.
Det virker som om de jobber på spreng, så vi kan vel regne med en ny driver Q1 2008. Endret av Fredrik-
Lenke til kommentar
For spilleren er det GeForce 8800 GT som er sikleobjektet denne julen. Disse kortene prises fra rundt 1600 kroner, og gir meget god 3D-ytelse for pengene. Bare pass på at den du kjøper gaven til ikke har et enda kraftigere skjermkort fra før, f.eks.

kort i GeForce 8800-serien.

 

Det der gir ikke alt for mye mening synes jeg. Sikkert på at det siste der ikke skulle stått under HD 3850?

Lenke til kommentar
For spilleren er det GeForce 8800 GT som er sikleobjektet denne julen. Disse kortene prises fra rundt 1600 kroner, og gir meget god 3D-ytelse for pengene. Bare pass på at den du kjøper gaven til ikke har et enda kraftigere skjermkort fra før, f.eks.

kort i GeForce 8800-serien.

 

Det der gir ikke alt for mye mening synes jeg. Sikkert på at det siste der ikke skulle stått under HD 3850?

Han mener vel at man burde sjekke om den man kjøper presang til allerede har et bra grafikkort som f.eks. 8800GTX/GTS/ULTRA, for da blir det jo nesten ikke en "oppgradering" :)

Lenke til kommentar
Nå er vel ikkje 3850 kort EGENTLIG retta mot entusiasten :p *pirke*

Når står det vel ikke noe om entusiaster der heller. Men om det hadde stått det så hadde det ikke vært veldig feil. HD3850 er i high-end serien til ATI og yter meget bra. Man får ikke bedre ytelse til 1150 kr. Kjøper man to stk så får man en ytelse som er uslåelig innenfor et budsjett på 2300 kr.

Lenke til kommentar
Eh... vi er alle geeks så vi vil bare se pupper! så møt opp i rød truse og nisselue... =win

 

(warning: Det var ikke ett julegave tips til mødre...)

 

QFT (eller hva nå folk pleier å si/skrive i slike situasjoner) :D

 

 

 

Ellers er jeg enig i det meste, med unntak av mus/musematte, da jeg har både logitech MX518 og Razer Deathadder og er strålende fornøyd med begge deler. Musematta er ei aluminiumsmatte fra Razer den også. Razer eXactMat X. Den er også konge.

 

Som nevnt tidligere, alt av gadgets og dingsebomser er utrolig morsomt å få. Mye bedre enn deo/parfyme/sokker/*insert kjip presang her*...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...