Beyeren Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 (endret) Tenkte og lage en tråd der alle kan diskutere hvordan crysis var, fra begynnelse til slutt. Hvar crysis bra? Er selve spillet litt for oppskrytt? Begrunn dine svar... Jeg selv har nettopp kommet igjen crysis nå og må si at det var litt kort. Jeg brukte bare rundt 4-5 timer i allt. Men grafikken var bare helt elsk og Historien var ganske bra. Men syns det ble litt kjedelig inni gruven når du mustet gravity`n og sånn. Men ellers spenning til siste slutt. Håper det kommer oppfølgere fra dette spillet. Edit: La til bilde av siste gang man så "Monstere" Nb: Crysis er til å anbefale på det sterkeste. Mvh Beyeren Endret 16. november 2007 av Beyeren
mortenandre Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Tenkte og lage en tråd der alle kan diskutere hvordan crysis var, fra begynnelse til slutt.Hvar crysis bra? Er selve spillet litt for oppskrytt? Begrunn dine svar... Jeg selv har nettopp kommet igjen crysis nå og må si at det var litt kort. Jeg brukte bare rundt 4-5 timer i allt. Men grafikken var bare helt elsk og Historien var ganske bra. Men syns det ble litt kjedelig inni gruven når du mustet gravity`n og sånn. Men ellers spenning til siste slutt. Håper det kommer oppfølgere fra dette spillet. Nb: Crysis er til å anbefale på det sterkeste. Mvh Beyeren Ganske enig med deg, grafikken er VANVITTIG og historien er bra, men inne der du var gravitasjonsløs, der var det ganske kjedelig og spillet var altfor kort. Men jeg liker det som blir sagt på slutten: "We're going back!" Det betyr at det kanskje kommer Crysis 2. Håper hvertfall det.
InsertNumLock Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Spilletid: 5 timer 50 min Vanskelighetsgrad: Hard Favorittvåpen: hadde ikke noe Da jeg startet å spille føltes det veldig likt Far Cry, og jeg følte at jeg hadde sett alt før. Men etterhvert som jeg begynte å utforske innså jeg fort at det var alt annet en Far Cry. Siden jeg hadde spilt demoen før, var jeg ute etter å komme meg til båten så fort som mulig. Og jeg ble ikke skuffet. Utrolig varierte omgivelser, nok av hindringer, og vanskelig atpåtil. Selv likte jeg å snike meg rundt, brukte usynlighet mens jeg kravlet rundt på bakken. Tror jeg gjorde hele missionet hvor man skal redde den kvinnelige forskeren uten å skyte en eneste person. Hvis jeg skal peke ut noe favorittsted tror jeg at å komme inn i romskipet var høydepunket. Var utrolig spennende, og jeg satt hele tiden med en rar følelse. Våpenene i spillet var jo også utrolig fete. At man kunne ta av og på utstyr som man selv ville, var en veldig grei feauture. Noe jeg syntes var litt kjedelig var at "kreftene" varte så lite. Det burde vært en økning som gradvis steg etter hvert som man kom videre i spillet. Alt i alt så var det en fin spilleopplevelse, litt kort som Beyeren nevner, og det hadde ikke skadet med en oppfølger.
SF2-Guile Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Da har jeg akkurat spilt ferdig på Delta vanskelighetsgrad. Syntes spillet begynnte bra og hadde endel sjarm. Utrolig moro å drepe koreanere. Det som ødela hele moroa var først og fremst alle bugsa. Det er utrolig hvor mange ganger jeg har måttet loade grunnet at jeg har sittet fast i vegger, falg gjennom gulv, spillet låser seg/slutter og virke osv. Dette spillet skulle ikke vært lengre enn Beta stadiet. Jeg irriterte meg grønn. Ellers når spillet gikk fra koreanere til aliens ble også mye ødelagt. De flyvende beistene som renset koreanske leire osv, ble plutselig noen mammadalter som hvilken som helst marine med litt ammunisjon i magasinet kunne skyte ned. Jeg vil si at spillet er overhypet så til de grader og skulle ikke vært sluppet på en god stund enda. Seff er grafikken utrolig fin, men det holder ikke med så mange bugs og glitches.
Looper87 Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Spill som dette er helt greie å spille igjennom, og er noe jeg bruker tid på først og fremst for gameplayet. Handlingen var grei, men ALT for lite substans. Musikken var god, men for mye av den samme melodien. Grafikken, lyden og det visuelle inntrykket man får er helt fantastisk. Alt i alt, noe av det beste man finner av FPS-spill. Nå skal det være sagt, at jeg liker best handlingsorienterte spill som for eks Metal Gear Solid, så spill som Crysis har liten verdi i utgangspunktet. Få grafikken fra Crysis i stil med handlingen fra Metal Gear solid serien og du har tidenes spill.
arthoz Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Ble positivt overraska over Crysis faktisk, jeg trodde det skulle være like elendig som Far Cry (likte ikke det at all) bare med vakker grafikk. Tok veldig feil tho, og plaffe koreanere fra buskene mens de løper mot ditt generelle område var ekstremt moro, brukte ganske lang tid egentlig. Det jeg likte minst var helikopterne, de så jo deg på 5 mils avstand omtrent uansett hvor man lå
langtongting Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Da har jeg spillt igjennom på Delta vanskelighetsgrad. Det i seg selv, tror jeg får spillet til å virke lengere. Brukte mange timer på dette. Mye sniking, headshot, cloak for å si det slik. Kort oppsumert: Et fantastisk spill med bra atmosfære, grafikk ut av denne verden og moro gameplay! Anbefales på det sterkeste.
Medisinmannen Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Syntes det var gøy helt intil det begynte å komme aliens og sann Da ble det kjedelig.
Kharan Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Jeg koste meg gjennom hele spillet, men jeg hadde egentlig forventet at spillet var lenger - slutten la jo opp til at det skulle være mer spill igjen, og jeg ble overrasket da rulleteksten kom. Vel vel, det kommer nok Crysis 2, det er jeg rimelig sikker på.
evgeny Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 det kommer crysis 2 og 3. Det har crytek bekreftet
Heatsink Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Crysis var absolutt en opplevelse fra begynnelse til slutt, det var ingen ting i dette spillet jeg ikke likte. Det var veldig godt å kjenne litt "ekte spillglede" igjen. Men som andre her har påpekt så var det ganske kort. Jeg hadde en del forventinger, og med alle de skjermbildene jeg har sett på de to siste årene hadde gitt meg inntrykk av at spillet skulle være ganske langt. Hadde også forventet, eller i hvertfall håpet på, at vi skulle dra tilbake til øya i stedet for å bare nuke den, sånn som i Quake 4. Syntes heller ikke at de koreanske soldatene oppførte seg særlig naturlig. Hadde likt å se litt mer desperasjon blant de når jeg skyter de med snikskytterrifle eller gjør meg usynlig.
Elendil Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Synes banene mot slutten va kjedelige. Ellers var spelet supert. Gleder meg til oppfølgeren, som garantert kjem.
Gjest medlem-105082 Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 (endret) Crysis er planlagt å bli en trilogi. Uansett, har også klart Crysis nå. Brukte vel en 10 + timer på spillet. Jeg sprang ikke gjennom spillet som sikkert en del gjorde, tok meg tid gjennom leirene. Likte faktisk slutten og aliens best. Synes det var virkelig morsomt på slutten, en veldig god vri Skulle ønske den siste delen varte litt lengre. Ellers så gleder jeg meg fryktelig til å fortsette historien i de neste spillene. Endret 18. november 2007 av medlem-105082
Kharan Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Jeg brukte god tid til å utforske områdene i spillet, tipper jeg brukte rundt 10 timer. Koreanerne var nok litt tøffe i språket til å begynne med, men moralen fikk seg en ganske naturlig knekk etter hvert som de ble plukket ned en etter en. Jeg vil absolutt anbefale Crysis til alle som har maskin til å kjøre spillet!
Revolution Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Digg spill men "core" delen var kjiip og delen på skipet.
Fredrik- Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Syntes det var gøy helt intil det begynte å komme aliens og sann Da ble det kjedelig. Helt enig. Siste 'bossen' var no forbanna møkk.
Megnus Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Jeg likte hele spillet! Og å se de alientingene fly rundt var dritfet (snakker da om de store som hiver ut de små. .de små var bare plagsomme egentlig ) Men de store var ORDENTLIG kule! Spillet var kort, men det kommer jo en 2'er og 3'er. Gleder meg allerede ^^
The Stig Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Vanskelighetsgrad: Delta Tid brukt: ca 8 timer Da var også jeg ferdig med Crysis. Nokså fornøyd, spillet ser utrolig vakkert ut, selv om det ikke kjører med full guff på min PC. Historien var absolutt grei og engasjerende nok, begynnelsen var litt kjedelig, men demoen må ta skylden for det. Når jeg kun konsentrerte meg med å komme videre, - altså ingen lek - gikk det fryktelig fort. Ellers syns jeg godt det kunne vært enda vanskeligere, selv på delta var det for komfortabelt, nanodrakten er rett og slett litt for hjelpsom. Skuffende slutt, trodde jeg var kommet omtrent halvveis da det hele var over. Ellers var "hulen", totalt bortkastet tid - følte jeg kun brukte tid på å krangle meg fram, mens jeg leitet etter utgangen.
Megnus Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Hulen var bare bortkastet tid ja. Og spillet stoppet der jeg og trodde jeg var halveis. Men det er jo tross allt en trilogi. Spillet har også en sterk mulitplayer man kan kose seg med etterpå Men en ting; er det flere enn meg som syntes koreanerne tålte ALT for mye? Og det var tilnermet umulig å skyte dem fra avstand ved mindre man hadde sniper våpen eller liknende. Det var en stor irritasjonsfaktor for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå