Gå til innhold

Ny Forceware klar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Like greit å bruke den nyere 169.04 driveren da.

 

joa, veldig mye vits å bruke den når den henger seg i crysis og mange andre spill. beta drivere er som regel bare problemer.

 

Det er ikke helt sant. Etter 8xxx serien kom, så har det oftest vært BETA driverne som har vært brukanes, og de offiselle som har vært dårlige

Lenke til kommentar
Like greit å bruke den nyere 169.04 driveren da.

 

joa, veldig mye vits å bruke den når den henger seg i crysis og mange andre spill. beta drivere er som regel bare problemer.

 

Det er ikke helt sant. Etter 8xxx serien kom, så har det oftest vært BETA driverne som har vært brukanes, og de offiselle som har vært dårlige

 

Nope.

 

Den siste beta driveren som forbedrer ytelsen i crysis er den dårligste jeg har hatt på lenge, lager mange problemer med spill som for eksempel ufo afterlight der mange textures rett og slett blir korrupte. Fungerer også dårlig for meg med Vlc og videokvalitet.

 

Skal teste denne offisielle driveren i kveld etter jobb, håper at den er bra.

Lenke til kommentar

Jeg vet da at 169.04 er en beta driver. Men hvis 163.75 hadde vært den nyeste koden, så hadde den fått høyere versons nummer enn 169.04 ville jeg tro. Offesielle 163.75 er kanskje mer stabil, men ikke sikkert den har med alle ytelses forbedringene som 169.04 antageligvis har.

 

Jeg sjekka Release Notes fila, og står lite der...så derfor antar jeg at 163.75 har bare fått WHQL sertifisering. That's it folks.

Lenke til kommentar
Like greit å bruke den nyere 169.04 driveren da.

 

joa, veldig mye vits å bruke den når den henger seg i crysis og mange andre spill. beta drivere er som regel bare problemer.

 

Det er ikke helt sant. Etter 8xxx serien kom, så har det oftest vært BETA driverne som har vært brukanes, og de offiselle som har vært dårlige

 

Nope.

 

Den siste beta driveren som forbedrer ytelsen i crysis er den dårligste jeg har hatt på lenge, lager mange problemer med spill som for eksempel ufo afterlight der mange textures rett og slett blir korrupte. Fungerer også dårlig for meg med Vlc og videokvalitet.

 

Skal teste denne offisielle driveren i kveld etter jobb, håper at den er bra.

 

Les hva jeg skrev da.. Snakker ikke om de to siste, men om BETA vs offisiell generelt.

Det har vært et mareritt for oss med 8800kort lenge med de offisielle driverne, det er BETA driverne som stort sett har vært best utenom nå i det siste.

Lenke til kommentar

Offisielle WHQL drivere som denne er for PC produsenter, OEM etc. for å sikre at driverne er supporterte.

 

Beta drivere er for privatmarkedet og er ikke testet like grundig, har som oftest høyere ytelse og er bedre rettet mot såkalte "gamere".

 

Prøv beta driverne som lastes ned fra Guru3d først, fungerer ikke de, rull tilbake til de gamle. :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...