Gå til innhold

crysis dx10 vs dx9


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Er ikke de beste bildene å se forskjell på heller. Må se på de bildene fra jungelen eller båten som ligger i vannet. Der ser man større forskjell på bølger og lys.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
har spilt Crysis beta i en periode nå. og har faktisk ikke helt smooth fps :\ (sjekk PC-en i signatur). bruker forresten Windows XP

 

Det er blitt forklart uttalige ganger hvorfor FPS'en er lav. Les på Fileplanet forumet så står det hvorfor. Det har ikke noe med dårlig optimalisering.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Joda, en fyr driver å lager DX10 til XP nå, men er jo vansklig å si når det kommer ut. Men vil uannsett ikke gå tilbake til XP, designet er rett og slett for jævlig i forhold :p

 

Nå har ikke jeg lest noe om dette, men skullle tro det blir en form for emulering.. fyren må vel skrive en del selv også ikke "bare" konvertere.. og drivere må jo også være kompatible. Isåfall blir vel ytelsen ganske dårlig. Mindre stress å installere vista en gang for alle imo da :)

Endret av Crossfire
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Er jo ingen vits og spille Crysis uten og ha det på MAX.

Tja, eg veit no ikkje det... Eg lasta ned demoen i går, og spela på Medium utan AA og AF, som var det høgaste eg kunne gå og framleis ha bra flyt i spelet - og likevel ser det betre ut enn Call of Duty 4 med maksimale grafikkinnstillingar og høgaste nivå av AA og AF.

 

Ergo ser eg ingen grunn til å ikkje skaffe seg dette spelet sjølv om ein ikkje kan skru alt opp til taket. :)

Endret av Garegaupa
Lenke til kommentar
Er jo ingen vits og spille Crysis uten og ha det på MAX.

Tja, eg veit no ikkje det... Eg lasta ned demoen i går, og spela på Medium utan AA og AF, som var det høgaste eg kunne gå og framleis ha bra flyt i spelet - og likevel ser det betre ut enn Call of Duty 4 med maksimale grafikkinnstillingar og høgaste nivå av AA og AF.

 

Ergo ser eg ingen grunn til å ikkje skaffe seg dette spelet sjølv om ein ikkje kan skru alt opp til taket. :)

 

Da har du ikke ett nytt skjermkort isåfall siden Call of Duty 4 faktisk har bedre grafikk. Crysis er langt mer større men Call of Duty har sinnsykt realistiske lyseffekter og skyggeeffekter blandet med Motion Capture som gjør hele spillet sykt realistisk.

Lenke til kommentar
Da har du ikke ett nytt skjermkort isåfall siden Call of Duty 4 faktisk har bedre grafikk. Crysis er langt mer større men Call of Duty har sinnsykt realistiske lyseffekter og skyggeeffekter blandet med Motion Capture som gjør hele spillet sykt realistisk.

Eg har nok det, ser du - eg køyrer på eit XFX GeForce 8800 GTS 320 MiB som ikkje er så alt for mange månadane gammalt... ;)  Uansett så er vel det rimeleg irrelevant kva slags skjermkort eg har eller ikkje har sidan eg som sagt køyrer CoD4 med alle innstillingar på maks og god flyt.

 

Og eg held på det eg har sagt, at i mine augo så ser Crysis betre ut på Medium enn det CoD4 gjer med alt på fullt. Men, som ordtaket seier: Smak og behag kan ikkje diskuterast. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...