Gå til innhold

TEST: NEC AccuSync LCD22WMGX


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt ærlig, så er jeg mer interessert i MultiSync LCD225WXM enn i denne. Sitter enda på MultiSync LCD1770NX som jeg har vært særdeles fornøyd med.

 

https://prisguiden.no/product.php?productId=79816

 

Det er nok så godt som samme panelet i de to 22", men du får høydejustering i tillegg. Dessuten, er den dreibar på foten inntil 340 grader. http://www.nec-display-solutions.no/coreme...40348,group=all

Endret av bjornh
Lenke til kommentar

Jeg bryr meg ikke så mye om design, siden det er jo selve bildet jeg ser på. Men jeg likte tillkoblingsmulighetene. Viss man har en reciever som tar HDMI så gjør det jo ikke noe med de dårlige høyttalerne.

Komponent kan jo være bra for de som har Xbox, PS3, etc da den sender bare bildet.

 

Men jeg tror jeg venter litt enda med å kjøpe. Selv om man venter forgjeves, siden det alltid kommer noe bedre rett rundt hjørnet :p

 

Fikk vi oppgitt pris? Enten overså jeg det eller så stod det ikke noe sted, eller kanskje det stod i link form...

Lenke til kommentar
Fikk vi oppgitt pris? Enten overså jeg det eller så stod det ikke noe sted, eller kanskje det stod i link form...
Skjermen er ikke helt lansert enda. Den er lagt til i prisguiden (link under konklusjonen), så det bør begynne å komme priser der etter hvert. Den skal også dukke opp i lanseringsguiden omtrent nå.

 

Greit med bra tilkoblingsmuligheter, men utover det er det ikke så mye som fritster med denne TN-panel og refleksjonsbelegg...

 

AtW

Den var fryktelig blank ja - no du sikkert ser hvis du titter på bildet tatt rett forfra (en sannhet med sterke modifikasjoner, da det bare ga et stort hvitt lys av blitz-en)

 

 

Kunne ikke se noe tall på oppgitt responstid i artikkelen.

Uh, det er fem ms. Fikser dette asap :blush:

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Hm, er det en trend at man begynner å se komponent på skjermer? Jeg er i utgangspunktet veldig interessert i skjermer som jeg kan kople DVD-spilleren min til (siden jeg ikke ser på TV), men det kan kanskje være vanskelig å finne kvalitetsskjermer med komponent-inn?

 

Min 24" BenQ (BenQ FP241WZ) har komponent, VGA, DVI, HDMI tilkobling og SVHS, den har vel det meste...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...