Gå til innhold

Omtale av Project Gotham Racing 4 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, selv synes jeg hele PGR serien er ganske dårlig. Liker ikke hele feelen på spillet. Det kan liksom ikke bestemme seg for om det skal være simulator eller arcade og detter bare mellom begge stolene. I tillegg synes jeg karrieremodusen i beste fall er kaotisk. Et spill som har så mye flisespikkeri i seg (les: perfekte linjer for å få beste tid) så er det uholdbart med lange lastetider mellom hvert forsøk.

 

Jeg har virkelig prøvd å like dette spillet helt siden det fulgte med 360'en min, men dessverre uansett hvor mye jeg legger godviljen til så blir spillet for kjedelig... Og at motorsykkelen akselerer like langsomt som en Ford Mondeo finner jeg noe rart.

Endret av Rookie_NO
Lenke til kommentar
finne seg løvetann....kjøpe, kjøpe ikkje, kjøpe, kjøpe ikkje..

 

ingen løvetann i oktober sier du...uff og uff...

 

 

Løvetann? hva slags sinnsykt opplegg driver du med?:p er vel prestekrage eller?

154868848_f025d463da.jpg

 

du har i hvertfall et skikkelig prosjekt hvis du skal kjøre skal,skal ikke/kjøpe,ikke kjøpe på en løvetann.

Endret av mg_martin
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Er det bare jeg som synes at skjermbildene på gamer.no ser bedre ut enn det gjør hjemme på tven ? Det første jeg la merke til var mangel av anti-aliasing, noe som etter min mening får bil modellene til å se noe mindre pen ut. når jeg tenker meg om irriterer det grenseløst..ser jo ikke ut som det finnes på skjermbildene her ? noen andre ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Spillet har utrolig nok samme jaggies problemet som PGR3.

Ja, er virkelig skuffet over det. Var vel det største minuset med PGR3. Ødelegger den fine grafikken helt :cry:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...