Gå til innhold

Dato satt for Gears på PC (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

November må bli tidenenes/verdens historiens beste spill måned noensinne :)

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Empire Earth III

Call of duty 4

Gears of War

Need for Speed Prostreet

SimCity Societies

Assassin's Creed (X360, PS3)

Crysis :D

Haze (PS3)

 

OMG jeg gleder meg, veldig mange store titler.

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar
syns dem skulle ha laget slik at 360 folka kunne fått resten av enspiller delen også. isteden for at vi som har det på 360 skal gå og kjøpe hele spillet på nytt til pc bare for den lille 1timers delen  :thumbdown:

9642817[/snapback]

 

Dere har spilt og fått spillet lenge før oss PC brukere, nå kommer belønningen for oss som har venta så lenge :cool: Ikke no synd på dere!

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar
syns dem skulle ha laget slik at 360 folka kunne fått resten av enspiller delen også. isteden for at vi som har det på 360 skal gå og kjøpe hele spillet på nytt til pc bare for den lille 1timers delen  :thumbdown:

9642817[/snapback]

 

Dere har spilt og fått spillet lenge før oss PC brukere, nå kommer belønningen for oss som har venta så lenge :cool: Ikke no synd på dere!

9642831[/snapback]

 

 

Gears of War "Only on Xbox360". dem svek oss så syns vi skal få noe for det :p

Lenke til kommentar
syns dem skulle ha laget slik at 360 folka kunne fått resten av enspiller delen også. isteden for at vi som har det på 360 skal gå og kjøpe hele spillet på nytt til pc bare for den lille 1timers delen  :thumbdown:

9642817[/snapback]

 

Dere har spilt og fått spillet lenge før oss PC brukere, nå kommer belønningen for oss som har venta så lenge :cool: Ikke no synd på dere!

9642831[/snapback]

 

 

Gears of War "Only on Xbox360". dem svek oss så syns vi skal få noe for det :p

9642913[/snapback]

 

Hehe, men egentlig ikke, hadde det stått "Only on Xbox 360 forever" eller no hadde det vært noe annet ;)

Lenke til kommentar

Har Gears på 360, men den level designer greien vekket en interesse i min nese, tror det blir en PC versjon og kun for å få muligheten til å lage egene brett.

 

Ekstrainnholdet bryr jeg meg ikke mye om, blir vel med det som med "The lost chapters" til Fable, var vist ikke så mye lost at det gjorde noe, og spillet ble ikke noe nevneverdig lengere på PC fremfor boksen.

 

Men men, som Ole Brumm sier, "Ja takk, begge deler".

Lenke til kommentar

Dette skal i alle fall jeg skaffe meg! Har ikke 360, og har aldri hatt bra nok maskin til å spille de nyeste spillene, men mitt nye vidunder ankommer byen i morgen!

 

Så blir det FM2008 og venting på Starcraft 2 for min del :!:

Endret av gnikk
Lenke til kommentar

anbefaler dere som er interessert i level-design biten å ta en titt på UnrealED som følger med UT2003/4, da det er nogenlunde det samme. Anbefaler å ha litt erfaring før man kaster seg inn og ikke skjønner en dritt.

Har 360 versjonen selv, så vet ikke helt om dette blir kjøp for min del. kommer så sykt mange spill nå at jeg snart ikke vet hva jeg skal eller ikke skal kjøpe :S

Lenke til kommentar

vet ikke om jeg blir og kjøpe gears of war til pc,siden jeg har det på xbox360 og har spillt gjennom det 3-4 ganger.det er så mange bra spill i november at jeg vet ikke hvordan jeg skal få tid til og spille alle spillene.blir nok utpå nyåret og kjøpe meg gears of war for pc,for da kommer det ikke så mange nye bra spill ute.

blir og kjøpe meg call of duty4,crysis,kane & lynch,ut3,Assassin's Creed.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...