Gå til innhold

Piff opp Vista


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden markedsandelene til Windows XP er over 12 ganger høyere enn for Vista (Kilde) så tror jeg det er et mye større behov for å piffe opp XP. Jeg tror også det er flere som synes Vista er pent fra før enn XP. Håper vi får se en (ny og oppdatert) artikkel om hvordan man piffer opp verdens vanligste OS også.

Lenke til kommentar
Siden markedsandelene til Windows XP er over 12 ganger høyere enn for Vista (Kilde) så tror jeg det er et mye større behov for å piffe opp XP. Jeg tror også det er flere som synes Vista er pent fra før enn XP. Håper vi får se en (ny og oppdatert) artikkel om hvordan man piffer opp verdens vanligste OS også.

9625313[/snapback]

 

Du må spøk, hvis du hadde trykket på linken så hadde du vist at windowsblinds er ikke kun for vista men for XP og. Og spør deg selv, skylder HW.no deg en nyhet side om et OS av eldre dato.

Lenke til kommentar
Siden markedsandelene til Windows XP er over 12 ganger høyere enn for Vista (Kilde) så tror jeg det er et mye større behov for å piffe opp XP. Jeg tror også det er flere som synes Vista er pent fra før enn XP. Håper vi får se en (ny og oppdatert) artikkel om hvordan man piffer opp verdens vanligste OS også.

9625313[/snapback]

 

Noen ganger er det fint å lese og ikke minst tenkte før man spyr ut en kommentar.

Lenke til kommentar
Siden markedsandelene til Windows XP er over 12 ganger høyere enn for Vista (Kilde) så tror jeg det er et mye større behov for å piffe opp XP. Jeg tror også det er flere som synes Vista er pent fra før enn XP. Håper vi får se en (ny og oppdatert) artikkel om hvordan man piffer opp verdens vanligste OS også.

9625313[/snapback]

 

Du må spøk, hvis du hadde trykket på linken så hadde du vist at windowsblinds er ikke kun for vista men for XP og. Og spør deg selv, skylder HW.no deg en nyhet side om et OS av eldre dato.

9625464[/snapback]

 

Kanskje han påpeker akkurat dette? Artikkelen fokuserer på Vista av en eller annen merkelig grunn og det virker som Simen1 er uenig i det fokuset.

Lenke til kommentar

Du kan jo "piffe" opp XP ved å bruke Samurize + diverse themes (eller lage selv, hvis du er litt dreven på sånt. Eller bare modde en eksisterende theme).

 

Det som irriterer meg er at jeg har Vista Home Premium (fulgte med laptopen) og det er kun ultimate som har de "fiffige" style-sakene i "ultimate extras" eller hva det nå heter.

Lenke til kommentar
Siden markedsandelene til Windows XP er over 12 ganger høyere enn for Vista (Kilde) så tror jeg det er et mye større behov for å piffe opp XP. Jeg tror også det er flere som synes Vista er pent fra før enn XP. Håper vi får se en (ny og oppdatert) artikkel om hvordan man piffer opp verdens vanligste OS også.

9625313[/snapback]

 

Du må spøk, hvis du hadde trykket på linken så hadde du vist at windowsblinds er ikke kun for vista men for XP og. Og spør deg selv, skylder HW.no deg en nyhet side om et OS av eldre dato.

9625464[/snapback]

 

Kanskje han påpeker akkurat dette? Artikkelen fokuserer på Vista av en eller annen merkelig grunn og det virker som Simen1 er uenig i det fokuset.

9625562[/snapback]

 

Kanskje vi skal ta øve jobben til hw.no og så bestemmer vi hva så skal bli skrevet.

Endret av Innokentij
Lenke til kommentar
Siden markedsandelene til Windows XP er over 12 ganger høyere enn for Vista (Kilde) så tror jeg det er et mye større behov for å piffe opp XP. Jeg tror også det er flere som synes Vista er pent fra før enn XP. Håper vi får se en (ny og oppdatert) artikkel om hvordan man piffer opp verdens vanligste OS også.

9625313[/snapback]

Hmm... for mange år siden installerte jeg noe som het Style XP Link. Og her finnes utallige temaer som kan lastes ned og brukes for å gjøre utseende til xp mye mer personlig. Så ja, du er ikke den eneste som har tenkt på å style opp verdens vanligste OS.

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Siden markedsandelene til Windows XP er over 12 ganger høyere enn for Vista (Kilde) så tror jeg det er et mye større behov for å piffe opp XP. Jeg tror også det er flere som synes Vista er pent fra før enn XP. Håper vi får se en (ny og oppdatert) artikkel om hvordan man piffer opp verdens vanligste OS også.

9625313[/snapback]

Du må spøk, hvis du hadde trykket på linken så hadde du vist at windowsblinds er ikke kun for vista men for XP og. Og spør deg selv, skylder HW.no deg en nyhet side om et OS av eldre dato.

9625464[/snapback]

Jeg har lest artikkelen og kilden. Jeg er bare uenig i det overdrevne fokuset på Vista selv om det er nytt. Forøvrig så må ikke nødvendigvis guider og programvareomtaler ta opp nyheter. Det finnes andre artikkeltyper enn bare nyheter på HW. Jeg synes ikke HW skylder meg noen artikkel, men sier at det hadde vært fint om de kunne skrive om visuelle forbedringer av et OS som starter på et visuelt lavere nivå (etter min mening). Så både med tanke på visuelt utgangspunkt og markedsandeler tror jeg en artikkel om piffing av XP ville truffet langt flere lesere.

 

Amriden: Du utfordres herved til å kommentere mitt innlegg på en saklig måte.

Lenke til kommentar
Liker å bruke det som er minst resurskrevende.

Uxtheme.dll :)

 

Men bra at dere skriver om windows blinds :)

9625662[/snapback]

 

Uses no additional memory over the default Windows XP or Windows Vista display system.

Faktisk tar WindowBlinds i bruk ditt skjermkort til dette, så noe forskjell vil du ikke merke.

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Siden markedsandelene til Windows XP er over 12 ganger høyere enn for Vista (Kilde) så tror jeg det er et mye større behov for å piffe opp XP. Jeg tror også det er flere som synes Vista er pent fra før enn XP. Håper vi får se en (ny og oppdatert) artikkel om hvordan man piffer opp verdens vanligste OS også.

9625313[/snapback]

Du må spøk, hvis du hadde trykket på linken så hadde du vist at windowsblinds er ikke kun for vista men for XP og. Og spør deg selv, skylder HW.no deg en nyhet side om et OS av eldre dato.

9625464[/snapback]

Jeg har lest artikkelen og kilden. Jeg er bare uenig i det overdrevne fokuset på Vista selv om det er nytt. Forøvrig så må ikke nødvendigvis guider og programvareomtaler ta opp nyheter. Det finnes andre artikkeltyper enn bare nyheter på HW. Jeg synes ikke HW skylder meg noen artikkel, men sier at det hadde vært fint om de kunne skrive om visuelle forbedringer av et OS som starter på et visuelt lavere nivå (etter min mening). Så både med tanke på visuelt utgangspunkt og markedsandeler tror jeg en artikkel om piffing av XP ville truffet langt flere lesere.

 

Amriden: Du utfordres herved til å kommentere mitt innlegg på en saklig måte.

9625775[/snapback]

 

Har du lest artikkelen, det ver ikke en guide eller programvareomtale. Det var en informerendes nyhet om at windowsblinds er komt ut i ny versjon.

 

"Piff opp Vista Ny WindowBlinds-versjon ute:

 

Stardock har sluppet en ny versjon av programmet WindowBlinds, som kan brukes til å friske opp Vista-skrivebordet. "

 

Anbefaler google.com hvis du trenger ein guide til å modifisere windows xp.

Lenke til kommentar
Anbefaler google.com hvis du trenger ein guide til å modifisere windows xp.

9625957[/snapback]

Hvorfor det når du kan bruke WindowBlinds? Den er til både XP og Vista og tilbyr stort sett de samme mulighetene.

 

At det promoteres at det er til Vista, er fordi 6.0 har noen finesser som Vista utnytter. Tross dette er det ingen grunn til å hindre at XP ikke ser identisk ut. Forskjellen vil ligge i effektene stort sett.

Lenke til kommentar
Anbefaler google.com hvis du trenger ein guide til å modifisere windows xp.

9625957[/snapback]

Hvorfor det når du kan bruke WindowBlinds? Den er til både XP og Vista og tilbyr stort sett de samme mulighetene.

 

At det promoteres at det er til Vista, er fordi 6.0 har noen finesser som Vista utnytter. Tross dette er det ingen grunn til å hindre at XP ikke ser identisk ut. Forskjellen vil ligge i effektene stort sett.

9625991[/snapback]

 

Trur du må lese postene mine på nytt.

 

Eg anbefalte google.com til simen fordi han etterlyste en artikkel / guide til å modifisere XP.

Endret av Innokentij
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...